anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV

profile.country.PL.title
marcin255
Poszukiwacz

TV

Zarejestrowałem tv i dziś parzę a tu nic na koncie nie ma ??

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Można jaśniej? Jaki jest problem?

profile.country.PL.title
marcin255
Poszukiwacz

W 2016 zarejestrowałem kdl-w829b i tv zniknął z moich zarejestrowanych produktów .

profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Może to chwilowy problem? Próbowałeś zarejestrować produkt ponownie? Jeżeli się nie uda, zostaje kontakt z Supportem.

profile.country.PL.title
marcin255
Poszukiwacz

Zarejestrowałem ale dane naprawy zniknęły .

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@marcin255  zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Proszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki, skorzystanie z innej lub w miarę możliwości z innego komputera z dostępem do internetu oraz weryfikację, czy produkty są na koncie. Jeśli nie, to proszę o próbę ich ponownego dodania.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marcin255
Poszukiwacz

Dodałem ponownie ale to ie o to chodzi , przeglądarka nie ma nic do tego co zostaje a co nie zapisane na stronach Sony .

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Przekazałem Twoje uwagi ponownie do supportu - oto odpowiedź:


W zależności od zapisanych plików pamięci tymczasowej przeglądarka może w skrajnych przypadkach wyświetlać nieaktualne informacje lub nawet uniemożliwić logowanie do konta My Sony. Jeśli klientowi udało się dodać produkt ponownie to znaczy, że pierwotnie mógł nie zostać dodany poprawnie - w przeciwnym wypadku klient otrzymałby komunikat, że produkt jest już zarejestrowany (na podstawie numeru seryjnego).

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marcin255
Poszukiwacz

od 2016 czyściłem dane przeglądarki około 10 tys razy , i dlaczego miałoby to usunąc dane zarejestrowanego produktu i przebiegu napraw ?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@marcin255 jeszcze raz skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Niestety w tym przypadku nie jesteśmy w stanie pomóc. Osobiście nie spotkałem się, aby system bez zgody użytkownika usunął urządzenie z konta MySony, ale oczywiście nie wykluczamy błędu systemu. Dane naprawy niestety nie powrócą do nowo zarejestrowanego telewizora. Jeżeli klientowi zależy na tych informacjach, może skontaktować się z naszą pomocą techniczna lub z serwisem gdzie był naprawiany telewizor. .

Pozdrawiam