Podziel się wrażeniami!
TV Sony Brawia KD-65 AG9 - jeden miesiąc użytkowania:
Pojawił się pionowy pas na środku ekranu TV- ok. 8 cm.
Funkcjonuje tylko dekoder Polsatu i Netflix, natomiast YouTube, Ipla itp.- brak fonii, obraz tylko w formie
nieruchomego zdjęcia, podobnie połączenie ze smartphone na TV.
Aplikacja Internet funkcjonuje prawidłowo.
Reset poprzez wyłączenie wtyczki z gniazda zasilania - nieskuteczny.
TV podłączony na wysokiej klasy listwy zabezpieczającej i jako jedyne urządzenie z kinem domowym
zasilane z trzecie fazy prądowej.
Wentylacja odbiornika TV wręcz pokazowa.
Usterkę zgłosiłem do serwisu Sony.
Dodam z pewnym zażenowaniem, że nie powiem złośliwością, posiadam TV Samsung LCD 55 cali 3D - 09 lutego br. skończył 10 lat użytkowania i nie widział serwisu, a jego stan oceniam na idealny, a żeby jeszcze bardziej uszczypnąć - górna część pilota metalowa "podświetlana".
Podsumowując - żałuję zakupu TV Sony.
Po co zgłosiłeś usterkę do Sony? Teraz się będziesz z tym bujał robiony w głupka. Trzeba było od razu walić do sklepu na niezgodność towaru z umową (sklep nie ma prawa ci odmówić czy wciskać kitu ze masz iść do serwisu).
I wybierasz dwa rozwiązania - wymiana na nowy wolny od wad albo zwrot kasy - i NIKT NIE MA PRAWA CI ODMÓWIĆ ALBO WCISKAC INNYCH ROZWIĄZAŃ. Przy okazji jak sobie wybierzesz sposób rozwiązania problemu to sklep ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się - odmówić nie mogą. Jak nie odpowiedzą to z automatu rozwiązanie jest takie jak sobie wybrałeś - jak będą marudzić to UKOIK i bardzo szybko dostaną konkretną karę. Na serwis nie ma się co pchać bo widać po forum jak słabo działa serwis (ps. mam dwa tv sony - jeden ma dwa lata drugi 12 - ten pierwszy lubi mieć czarny ekran i brak reakcji na cokolwiek)