Podziel się wrażeniami!
Witam.
Od kilku dni jest bardzo duży problem z aplikacją YouTube. Włącza się normalnie, ale większości filmów nie da się włączyć. Widnieje tylko napis -"wczytuję".... I koniec... Raz na długi czas coś się włączy, ale nie mam pojęcia dla czego akurat ten, a nie inny film. Po wyjątkowym sukcesie ładowanie filmu przebiega dość topornie, dźwięk trzeszczy, aż w końcu po kilku sekundach wydaje się ok, ale niekoniecznie dźwięk idzie równolegle z wizją ... Różnie to sie dzieje. Filmy widać są słabej jakosci. Na pewno nie idą w 1080p. Raczej maks 720p o ile nie niżej. Niestety opcja zmiany rozdzielczości jest niedostępna, aby zmienić lub sprawdzić. Ogólnie już od dłuższego czasu aplikacja pa spowolnienie straszne bo na reakcje na wciśnięcie klawisza trzeba "chwileczkę" poczekać, ale to co teraz się dzieje to już jest dramat.
Proszę o pomoc...
Nadmieniam, że telewizor, aplikacja oraz przeglądarka były restartowanie i odświeżane. Pliki cookie wyczyszczone...
Witam,
@kalamarzk zgłosiłem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Wygląda na to że jest to problem samej aplikacji i nie posiadamy informacji aby występował taki problem na starszych odbiornikach Sony. Najlepiej jak klient zgłosi problem naszej pomocy technicznej i skonsultujemy zgłoszenie z działem technicznym.
Pozdrawiam
Zgłoszenie przesłane.
Czekam na info.
Dziękuję...