Podziel się wrażeniami!
Miesiąc po zakupie mój TV KD55X9005A przestał współpracować z dekoderem mediabox nc+. Podłączenie dekodera kablem HBMI powoduje rozkodowanie dekodera i ciągłę "mielenie" , wyświetla się tablica nc+ z info, że urządzenie jest w trakcie aktualizacji. Od miesiąca jestem odsyłany od serwisu nc+ do serwisu SONY - dekoder jest sprawny, testowany był kilka razy, po podłączeniu kablem EURO wzystko działa, ale nie po to wydawałem 15 tys, by odbierać w jakości najniższej z możliwych. Widzę, że zostałem zostawiony sam z problemem i oba serwisy sobie odpuściły. SONY twierdzi, że to zmiana oprogramowania przez nc+, ta z kolei zarzeka się, że w ostatnim czassie nic w oprogramowaniu nie zmieniała. Zanim zacznę działać zgodnie z moźliwościami przewidzianymi prawem chciałbym się zorientować, czy ktoś ma taki problem.
mam problem na lini TVN a Sony. Jedno na drugiego zwala winę.
Nic innego mi nie zostaje jak nagłośnić sprawę w mediach lub podjąć kroki prawne - lecz sam nie dam rady.
Może pozew zbiorowy ?
weź sobie moduł CI NC+ i wywal dekoder jeden pilot kabli mniej same zalety
Też o tym myślałem ale jak się okazuje to nie to samo, bo tracę dostęp do wielu funkcji. Na szczęście coś się zaczęło dziać, wczoraj odezwały sie oba serwisy, co prawda nadal wzajemnie się oskarżajac o przyczyny problemu ale była juz próba zmiany oprogramowania- na razie bez rezultatu.
Ta droga raczej tu nie byłaby zbyt pomocna. Znając bardzo dobrze z praktyki zawodowej szybkość działania sądów uważam, że należy robić wszystko, żeby uniknąc tej drogi. Nagłośnienie problemu to dobry sposób. Okazuje sie, że nawet w salonach SONY, nie mówiąc o dużych sieciach, nikt o problemie nie wie lub udaje że nie wie. Na wyraźne zapytanie w kilku punktach czy będę mógł bez problemu korzystać w dekodera mediabox gdy zakupię ten model TV, wszędzie wczoraj usłyszałem że oczywiście i traktowany byłem jak bym spadł z księżyca zadając takie pytanie. Podobnie w punktach nc+. Brak wiedzy? Celowa nieuczciwość? Polityka korrporacji? W moim przypadku ponoć wystarczyłąby wymiana dekodera na ciut nizszej klasy ale oczywiście nc+ nie dopuszcza takiego rozwiazania.
Witaj,
Prosimy o kontakt z Sony Support, podając model i numer seryjny urządzenia, mailem pod adres: customersupport.pl@eu.sony.com.
Prosimy również przesłać skan oświadczenia serwisu w tej sprawie.
Wówczas Sony Support przekaże zgłoszenie do odpowiedniego działu.
Co się zaś tyczy aplikacji internetowych to zaleca się:
1. odświeżyć zawartość internetową TV
2. przywrócić ustawienia fabryczne w TV
3. przywrócić ustawienia fabryczne w routerze
Sony Support wyjaśnia, iż telewizor odtwarza sygnał w najlepszej nadawanej jakości. Sony nie odpowiada za jakość tego sygnału.
Specyfikacje TV i komputera są różne, zwłaszcza jeśli chodzi o możliwości usług internetowych.
dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J
Szanowna Pani,
Wszelkie dokumenty ju? dawno przes?a?em do SONY, ( pierwsza wersja
odpowiedzi" To nie my, problemu nie ma , To nc+") ,jestem we w?a?ciwie w
codziennym kontakcie z kim? z SONY i nc+. Wykona?em te? wszelkie czynno?ci
wskazane przez Pani? i wi?cej, wymienia?em kable, przepuszcza?em sygna?
przez kino domowe. Jednak problem jest. Pono? SONY zmieni?o oprogramowanie
obs?uguj?ce HDMI ale i to nic nie pomog?o. Nadal SONY i nc+ przerzuca si?
odpowiedzialno?ci? i na tym si? ko?czy. Moja cierpliwo?? te?.
Mariusz Bobolewski
radca prawny
tel. *************, fax: **************
tel. kom. *************
---
Ta wiadomo?? e-mail jest wolna od wirus?w i z?o?liwego oprogramowania, poniewa? ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
*********
Edycja postu: bardzo mi przykro, ale zgodnie z regulaminem forum Sony nie możemy publikować danych osobowych, takich jak numer telefonu lub osobisty adres e-mail, jak również linków do stron, służącym celom komercyjnym.
co ma router to TV?
Wg Sony bardzo dużo. Śmiech na sali.
Firma się pogrąża.
Czy tak naprawę brakuje im trochę pokory i przyznania się do błędów, lub nawet wykazania odrobiny chęci do współpracy ?
Witam,
Od piątku jestem użytkownikiem dekodera mediabox+. Dekoder ten, podłączony do telewizora za pomocą złącza Scart działa bezbłędnie, natomiast w przypadku podłączenia przez HDMI, obojętnie którym wejściem, zachowuje się identycznie jak to było powyżej opisane. Wymieniono mi jeden dekoder, gdyż konsultanci nc+ twierdzili, że to musi byc wina dekodera. Drugi dekoder zachowuje się identycznie. Wiedząc, że to nie jest tylko mój problem, zaniecham dalszych prób uruchomienia i będę starał się o wyjaśnienie tej sprawy przez serwis Sony, aczkolwiek obawiam się o skutecznośc tej interwencji. Jednakowoż, jutro jeszcze sprawdzę, czy na telewizorze w punkcie sprzedaży dekoder będzie działał prawidłowo przez HDMI. W międzyczasie będę wdzięczny za jakiekolwiek dalsze informacje odnośnie tego problemu.
Próbowałem też przywrócenia ustawień fabrycznych zarówno w dekoderze jak i telewizorze, bezskutecznie.
Jeszcze chciałbym dodac, że telewizor poprawnie współpracuje z innym dekoderem nc+, a właściwie to starym dekoderem n - jest to tak zwany turbodekoder z nagrywarką i twardym dyskiem 500 GB.