Podziel się wrażeniami!
Witam, niedawno kupilem wyzej wymieniony tv, przed pierwsze dni wszystko dzialalo jak powinno, po okolo tygodniu uzytkowania zaczely sie problemy z zacinaniem filmow na yt srednio po minucie odtwarzania, trwalo to np 2,3 dni , po czym znow Youtube dziala bez problemow. Ale sytuacja juz powtorzyla sie kilka razy, po niedawnej aktualizacji wszystko bylo super przez okolo tydzien, a teraz wogole problem z odtworzeniem czegokolwiek.
Napewno nie jest to problem z internetem gdyz Netflix dziala bez zastrzezen od samego poczatku, nawet w 4k.
Soft reset i odswiezanie zawartosci internetowej nie nie pomaga.
Prosze o pomoc
Ja w swoim xe9005 też mam problem z filmami 4k hdr 60 fps z youtuba i zwalają na problem z netem.
Witam,
@Endrius77 przekzałem Twój problem do supportu. Są dodatkowe pytania:
Czy wszystkie filmy mają problem z zacinaniem się, czy tylko filmy w wysokiej rozdzielczości? Proszę o informację o szybkości dostarczonego internetu na podstawie testu na poniższej stronie oraz przesłanie zrzutu z ekranu z rezultatem:
Proszę dodatkowo o połączenie telewizora z inną siecią, przykładowo Hot Spot z danych mobilnych oraz weryfikację poprawności działania aplikacji.
Czy poprzez "Soft reset" klient ma na myśli przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych, czy odłączenie telewizora od prądu na jakiś czas?
Pozdrawiam