anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Szum w lewej słuchawce WH-1000XM3

profile.country.PL.title
Pirer12
Użytkownik

Szum w lewej słuchawce WH-1000XM3

Dzień dobry,

 

Od miesiąca jestem w posiadaniu WH-1000XM3, od około 2 tygodni mam problem z szumem w lewej słuchawce przy włączonym trybie ANC. Jest to irytujące i pojawia się gdy np. nie leci żaden utwór lub słucham czegokolwiek z niższym poziomem głośności. Dzieje się to na różnych urządzeniach przy połączeniu BT.
Co w takim przypadku robić?
Pozdrawiam :slight_smile:   

16 ODPOW. 16
profile.country.PL.title
Pirer12
Użytkownik

Tak to prawda, nawet jak po prostu je odłożysz na więcej niż 10minut, to pomaga, ale tylko na chwilę.

Przed chwilą zwróciłem słuchawki do punktu i pozostaje czekać.

profile.country.PL.title
mimas2316
Poszukiwacz

Jak potoczyła się Twoja naprawa? Ja miałem szumy, ale w prawej słuchawce, jakby dmuchał w nią wiatr. Spadła też jakość ANC. Odesłałem słuchawki na gwarancję i właśnie otrzymałem info, ze zamówili części potrzebne do naprawy. Ciekaw jestem, ile to zajmie.

profile.country.PL.title
Pirer12
Użytkownik

Serwis sony wydał oświadczenie, że słuchawki są nienaprawialne i należy mi się zwrot gotówki (na tą informacje czekałem 1,5tygodnia, więc dosyć szybko). Za zwrot gotówki kupiłem znowu WH-1000XM3. Narazie mam je około 3tyg. i jest okej. Jeśli sytuacja się powtórzy to pójdę z pieniędzmi do konkurencji.  

profile.country.PL.title
mimas2316
Poszukiwacz

O, to ciekawe, a czy w Twoim przypadku też próbowali naprawiać? W sensie, czy zamawiali jakieś części do naprawy, czy od razu wydali oświadczenie o zwrocie gotówki? Wiem, że dużo osób w Internecie miało bardzo podobny problem co mój i serwis chyba zazwyczaj naprawiał.

profile.country.PL.title
Pirer12
Użytkownik

Nie wiem czy próbowali naprawiać, raczej nie. Do mnie dotarły informacje oraz to co wyczytałem, że serwis nie bawi się w naprawy i albo zwrot gotówki, albo wymiana na nowy.

profile.country.PL.title
mimas2316
Poszukiwacz

Moje słuchawki ostatecznie też zostały uznane za nienaprawialne i otrzymałem zwrot gotówki. Tak jak Ty, kupiłem jeszcze raz, tym razem z promocją na 3 letnią gwarancję rozszerzoną o uszkodzenia mechaniczne :grin: Tym razem dostałem słuchawki z lipca.

profile.country.PL.title
Pirer12
Użytkownik

Też dostałem z lipca :grin: Poprzednie były z czerwca.