- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szum w lewej słuchawce WH-1000XM3
Dzień dobry,
Od miesiąca jestem w posiadaniu WH-1000XM3, od około 2 tygodni mam problem z szumem w lewej słuchawce przy włączonym trybie ANC. Jest to irytujące i pojawia się gdy np. nie leci żaden utwór lub słucham czegokolwiek z niższym poziomem głośności. Dzieje się to na różnych urządzeniach przy połączeniu BT.
Co w takim przypadku robić?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak to prawda, nawet jak po prostu je odłożysz na więcej niż 10minut, to pomaga, ale tylko na chwilę.
Przed chwilą zwróciłem słuchawki do punktu i pozostaje czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak potoczyła się Twoja naprawa? Ja miałem szumy, ale w prawej słuchawce, jakby dmuchał w nią wiatr. Spadła też jakość ANC. Odesłałem słuchawki na gwarancję i właśnie otrzymałem info, ze zamówili części potrzebne do naprawy. Ciekaw jestem, ile to zajmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Serwis sony wydał oświadczenie, że słuchawki są nienaprawialne i należy mi się zwrot gotówki (na tą informacje czekałem 1,5tygodnia, więc dosyć szybko). Za zwrot gotówki kupiłem znowu WH-1000XM3. Narazie mam je około 3tyg. i jest okej. Jeśli sytuacja się powtórzy to pójdę z pieniędzmi do konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
O, to ciekawe, a czy w Twoim przypadku też próbowali naprawiać? W sensie, czy zamawiali jakieś części do naprawy, czy od razu wydali oświadczenie o zwrocie gotówki? Wiem, że dużo osób w Internecie miało bardzo podobny problem co mój i serwis chyba zazwyczaj naprawiał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy próbowali naprawiać, raczej nie. Do mnie dotarły informacje oraz to co wyczytałem, że serwis nie bawi się w naprawy i albo zwrot gotówki, albo wymiana na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moje słuchawki ostatecznie też zostały uznane za nienaprawialne i otrzymałem zwrot gotówki. Tak jak Ty, kupiłem jeszcze raz, tym razem z promocją na 3 letnią gwarancję rozszerzoną o uszkodzenia mechaniczne Tym razem dostałem słuchawki z lipca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też dostałem z lipca Poprzednie były z czerwca.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »