Podziel się wrażeniami!
Witam,
kupiłem dzisiaj tablet SGPT111PL/S i jest w nim zainstalowany android 3.1.
Z tego co wyczytałem w internecie to najnowsza oficjalnie dostępna wersja systemu dla tego tableta, to 4.0.3.
Jednak gdy sprawdzam dostępne aktualizacje w ustawieniach, to dostaję informację, że mam aktualny system.
Nie wiem co może być problemem i jak sobie z tym poradzić.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie odpowidzi
Pozdrawiam
Patryk
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
No więc kolejna część historii:
Odezwał się za pośrednictwem maila Pan z pomocy technicznej Sony i jedyną rade jaką mi dał to przywrócenie ustawień fabrycznych. Odpisałem, że już dawno to zrobiłem i na razie milczy. (chyba mają to rozwiązanie przypisane do każdego problemu, jednak szkoda, że tylko to).
Próbowałem też wykonać roota, tutaj też niepowodzenie, żadeń ze znalezionych programów nie obsługuje tej wersji systemu. Wyczytałem w kilku miejscach, że ta wersja androida nie jest rootowalna, co zamyka moje inne możliwości ucieczki od tego systemu poza oficjalną aktualizacją. Jednak mam wątpliwości, czy uda mi się trafić na kompetentnego pracownika przed utratą cierpliwości to tego urządzenia.
Mam jeszcze pytanie, włączając tablet poprzez vol+ i power można przywrócić ustawienia fabryczna, ale jest tam też opcja aktualizacji systemu z karty sd, czy to może mi w jakiś sposób pomóc? Jak tak, to skąd mogę pobrać aktualny system?
Witaj stopek_
W przypadku problemów z update'em, przywrócenie ustawień fabrycznych jest standardowym zaleceniem, rozwiązującym większość problemów systemowych.
Czy mógłbyś sprecyzować gdzie przeczytałeś o tym update'cie?
Zazwyczaj owa informacja pojawia się automatycznie na wyświetlaczu Tabletu w prawym dolnym rogu ekranu.
Poniżej przesyłamy link do strony z opisem jak to wygląda:
http://www.sony.pl/support/pl/product/SGPT111PL_S/downloads/android_update_v403_rel5a
Jeśli taka informacja się nie wyświetliła, może to oznaczać, że update nie jest dedykowany temu urządzeniu lub obecna wersja, która jest zainstalowana, nie jest oryginalna lub nieprawidłowo zainstalowana.
Jeśli problem dalej występuje zalecamy kontakt z Sony Support.
Prosimy również przesłać zdjęcie z informacjami o systemie.
Aby to zrobić, proszę wybrać:
1. aplikacje i widżety
2. ustawienia
3. informacje o Tablecie.
Mam nadzieję, że te uwagi będą pomocne,
pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J