annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen timeropname meer mogelijk op RDR-AT105

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
aberghuis
Bezoeker

Geen timeropname meer mogelijk op RDR-AT105

Help! Mijn RDR-AT105 wil opeens geen timeropnames meer registreren. De groene toets "manueel" is verdwenen en ook bij de EPG is de opnamemogelijkheid er niet meer. Hoe moet ik dit oplossen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag,

Bij deze zou ik de mensen welke op dit moment problemen ondervinden met het Guide+ systeem willen verwijzen naar het volgende forum onderwerp:

https://www.sony.nl/discussions/message/695257#695257

Hier word meer informatie geboden over de mogelijke problemen welke zich momenteel voordoen met deze dienst.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
diannemarianne
Bezoeker

Heb ik ook sinds zaterdag bovenaan het scherm krijg ik een tekst waarin wordt gemeld dat ik geen programma lijsten heb ontvangen en dat ik mij host channel en editor moet nakijken. zit sindsdien alles te proberen  heb sony al gebeld en mijn provider maar ze zeggen dat mijn vraag niet specefiek genoeg is om mij te helpen.!

profile.country.nl_NL.title
Betteck
Bezoeker

Heb al gereageerd bij Diannemarianne, maar hier ook hetzelfde. Dacht al dat onze recorder stuk was.

Ben benieuwd hoe het nu bij u is, maar hier nog steeds niets. Al van alles geprobeerd.

Hoor het graag.

Mvrgr.

CS

profile.country.nl_NL.title
SleekMachine
Bezoeker

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan op de RDR-AT205. De EPG lijst is sinds vorige week langzamerhand leeg gelopen. Al opnieuw naar zenders laten zoeken en de Guide+ weer ingesteld. Maar het helpt niets. Ook het manueel op Eurosport zetten, zodat hij de Guide+ gegevens ophaalt, heeft geen enkel effect.

Overigens UPC is onze aanbieder van de analoge kabel. Is dat bij iedereen met dit probleem het geval?

Groeten

Gertjan.

Message was edited by: SleekMachine

Message was edited by: SleekMachine

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag,

Bij deze zou ik de mensen welke op dit moment problemen ondervinden met het Guide+ systeem willen verwijzen naar het volgende forum onderwerp:

https://www.sony.nl/discussions/message/695257#695257

Hier word meer informatie geboden over de mogelijke problemen welke zich momenteel voordoen met deze dienst.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker