annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hmz-t1 personal 3d viewer

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

hmz-t1 personal 3d viewer

Het is vandaag 29 november dus duidelijk het einde van de maand november ! nu lees ik overal dat de hmz-t1 personal 3d viewer eind november leverbaar is echter tot nu toe zie ik niets bij Sony , kan iemand mij vertellen wanneer wel leverbaar ? en dan ook waar , zodat ik niet door heel nederland hoef te zoeken.

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.nl_BE.title
Weuffes
Bezoeker

Deze vraag stel ik me ook.... maar dan inBelgië.

Sony, waar is jullie marketing departement toch mee bezig?

Ik kan niet wachten om de HMZ-T1 in mijn handen te krijgen.

profile.country.nl_NL.title
Dude1966
Bezoeker

Zag afgelopen zaterdagmiddag dat ze via de online store beschikbaar waren. Tijdens de voorlaatste betaal stap gaf de site aan dat er geen voorraad meer was. Heel jammer. Vandaag even contact gehad met Sony (customer care).Sony gaf te kennen erg rap door de voorraad heen te zijn en helaas geen informatie in bezit te hebben mbt nieuwe levering. Nemen ook geen pre-orders aan. Ben in London bezig om er een te bemachtigen. Harrods heeft reeds uitgeleverd. Nemen nu weer pre-orders aan via telefoon, wel direct betalen (wat ik dan weer kopen noem zonder dat je er mee wegloopt) en shipping naar UK adres. Beloven levering voor de kerst.

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

Heb bij Sony (Nederland) in de loop der jaren wel vaker zulke situaties meegemaakt , een nieuw product op de markt alleen was het in Nederland nooit verkrijgbaar , of zijn ze nu bang om er te veel in voorraad te nemen ? in deze economisch slechte tijd is 800 euro natuurlijk niet misselijk voor een 3d viewer daar koop je tegenwoordig 2 , 42 inch plasma tv's voor , vreemd trouwens dat de 3d viewer in andere landen 800 dollar kost en hier 800 euro dat is omgerekend toch 1072 dollar hij zou hier dus 597 euro moeten kosten !!  Sony leg dat eens uit !

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

Sony blijkt nu al te zijn uitverkocht tot februari / maart 2012 !

profile.country.nl_NL.title
GabrielRock
Nieuw

Ik heb de Sony personal 3d viewer in mijn bezit.

24 november gelijk besteld. Hij is inderdaad nu weer niet op voorraad.

Ik zou er wel even goed over nadenken of je de viewer wilt hebben.

Ik heb veel problemen met het instellen van de bril. De zijkanten van het beeld zijn wazig.

Na een kwartier ga je de viewer voelen aan je hoofd.  hij is zwaar. Als je geen last van je nek krijgt is het wel je voorhoofd of neus. Dit is erg iritant. Ook geeft de bril een kleine warmte af. Dit is soms ook iritant.

Ik ben er zelf nog niet uit of ik het de 800 euro waard vind.

Als je vragen hebt, wil ik ze wel beantwoorden;)

Gs

profile.country.nl_BE.title
Weuffes
Bezoeker

Hallo GabrielRock,

Ik heb een vraag ivm die wazigheid (wat ik nog in geen enkele review gelezen heb) aangezien er lenzen gebruikt worden voor de oled schermpjes kan het zijn dat dit wat vuil is of een fabricagefout?

Ook vroeg ik me af welke content je geprobeerd hebt maw hoe is de 3d ervaring? Ik merk zelf dat het in de cinema soms wat vermoeiend is voor de ogen/brein en denk dus dat dit met deze viewer normaal gezien pakken beter moet zijn..

Grtz

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

Ik ben zeker niet van plan om de viewer te gaan kopen  800 euro vindt ik belachelijk , heb sinds enige tijd een 60 inch 3D plasma kostte 1200 euro en is helemaal geweldig 3D gamen en 3D films , geweldig en het brilletje wat je daar bij gebruikt stoort na 5 minuten in het geheel niet meer , en wanneer ik de 3D viewer toch wil wacht ik wel op een gebruikte via internet van iemand die hem uiteindelijk toch zat is  , heb in het bericht van Gabrielrock niets positiefs gelezen .

profile.country.nl_NL.title
GabrielRock
Nieuw

Hallo,

Ik heb gister het hele aparaat nog een keer opnieuw afgesteld en heb nu wel een stuk beter beeld. Toch blijven de zijkanten niet helemaal scherp. Dit is overigens bij film geen probleem. Als ik bijvoorbeeld Call of duty speel zie je  een deel van de radar niet altijd even scherp.(en het beeld is groot dus een beetje onoverzichtelijk en lastig gamen) Ik heb ook 3D games geprobeert. Het 3D beeld was wel  echt heel mooi maar werd er ook wel een beetje duizelig van. (alleen bij 3D gaming) Ik heb eingelijk alles wel geprobeert wat je ermee kan. En en 3D is wel heel mooi. Geen last van crosstalk dus je zie alles gewoon scherp. Overigens is 3D mooier dan 2D beeld. Het product is niet zozeer vermoeiend voor je ogen maar meer voor je hoofd. Hij is opzich wel zwaar. Ik heb het gewoon zittend geprobeert en daarna nog een keer liggend op bed. Er zit veel druk op je voorhoofd. Dit word na een kwartier vervelend. .

Nog een klein dingetje over het 3D. Als hier iets uit het beeld komt heb je niet het gevoel dat je het kan aanraken omdat je in een soort van  afgesloten ruimte zit en je handen niet kan zien, dit is vind ik overigens niet iritant).

Ik hoop dat je hierdoor iets meer duidelijkheid krijgt.

(bij de reviews op internet is hij vaak niet langer dan een half uur gebruikt)

Gs

profile.country.nl_NL.title
RGroenen
Bezoeker

Hoi

Ik heb wat de wazigheid betreft hetzelfde, de zijkanten zijn nog niet helemaal scherp. Ben er nog niet uit of het aan de headset ligt of dat ik hem niet goed afstel. De lenzen heb ik helemaal naar buiten geschoven maar ik heb het gevoel dat ze nog wat verder naar buiten zouden kunnen om het helemaal scherp te krijgen. Kan ook zijn dat ik hem te dicht bij mijn gezicht heb zitten en dat ik één van de dikkere kussentjes moet proberen.

Oled 3D beelden zijn geweldig maar ik herken het gevoel van "is het 800 euro waard?" Wordt ook veroorzaakt door het beperkte aanbod van 3D content (Ik gebruik hem voor mijn PS3). Maar misschien denk ik er heel anders over als volgend jaar Avatar 3D uit is.