annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hmz-t1 personal 3d viewer

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

hmz-t1 personal 3d viewer

Het is vandaag 29 november dus duidelijk het einde van de maand november ! nu lees ik overal dat de hmz-t1 personal 3d viewer eind november leverbaar is echter tot nu toe zie ik niets bij Sony , kan iemand mij vertellen wanneer wel leverbaar ? en dan ook waar , zodat ik niet door heel nederland hoef te zoeken.

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.nl_NL.title
GabrielRock
Nieuw

Hej RGroenen,

Ik heb juist dat ik de linker lens +1 naar buiten wil hebben en de rechterlens +1 naar binnen. Maar omdat je ze allebij te gelijk moet verzetten kan ik dit niet veranderen. en is 1 oog een beetje onscherp.

Wat de 3D content beterft. Ik heb bijna alle 3D films die er te verkrijgen zijn Waaronder Avatar.(via parasonic) Hij is mooi maar ik hou het geen 2 uur vol. Ik weet niet of je in het bezit bent van een mediabox of Laptop met HDMI. Als je 3d sbs .mkv bestanden download. Kun je deze ook prima in 3D kijken. Het is alleen geen Full HD. Maar wel mooi. Dit kun je instellen in het 3D menu. Er zijn al veel films die je in 3D kan gebruiken.

Gs

profile.country.nl_BE.title
Weuffes
Bezoeker

Hi

ik ben eens gaan zoeken naar dat probleem met wazigheid en dit lijkt te komen door uw hoofd.:)

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-sony-hmz-t1-personal-3d-viewer-review

QUOTE :

Donning the headset presents the next challenge - making sure it is correctly positioned. You absolutely must get this right otherwise the image won't be uniformly sharp, and this definitely affects the comfort level of the viewing experience, because even just a little bit of softness leads to discomfort after a while. While you can move the OLED screens left and right a little, we could only get a completely sharp image by holding the viewer slightly to the right, a little higher up. Given more time to get ourselves strapped in correctly, this might not be an issue, but no two heads are the same, so there's a distinct possibility that some people might not be able to get a perfect image at all.

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

De 3D viewer is tot februari/maart volgend jaar uitverkocht ! ik denk echter dat sony bij te veel negatieve publicaties over de viewer helemaal niet meer gaat leveren, met de nu uitgeleverde viewers tasten zij de markt af

vandaar dat het prijskaartje natuurlijk veel te hoog is maar hiermee zijn ze uit de kosten met de nu geproduceerde viewers, was dit niet hetzelfde verhaal met de paystation 3 ? deze sloeg aan en er werd vol op geproduceerd waardoor ook de prijs daalde,

Uitverkocht ?? welke Japanse producent is er ooit uitverkocht ? dit lijkt zich altijd alleen maar bij sony voor te doen., afijn van mij hoeven ze niet verder te produceren ik heb inmiddels genoeg gelezen om tot de conclusie te komen dat dit hebbeding zijn prijs zeker niet waard is en het risico te groot is hem naderhand van ellende voor een bodemprijs op marktplaats van de hand te doen.

profile.country.nl_NL.title
GabrielRock
Nieuw

Hoewel bij mijn broer elke afstelling perfect blijkt te zijn. Heb ik flink zitten prutsen om het beeld goed te krijgen. Had hem afgelopen woendsdag(30-Nov) binnen. Heb eindelijk vandaag(4-Dec) de perfecte beeldervaring meegemaakt. Als hij eenmaal goed zit is hij ook wel echt heel vet. Ik heb zelf thuis veel 3D content zowel 3D Blu-ray als 3D half-sbs en 3D games. Hierdoor kan ik mij prima vermaken met de HMZ-T1. Als ik op me bed lig kan ik het apparaat makkelijk 1,5 uur op me hoofd houden. soms kleine iritatie aan me neus. maar soms eventjes een kleinbeetje optillen en ik kan weer verder. Het beeld is dan uiteindelijk wel indrukwekkend. Voor games zou ik het apparaat niet veel gebruiken.( batman 3D is trouwens wel heel gaaf) maar spellen zoals Call of duty Black ops 3D waren me toch een beetje te vlot en door het vaak draaien werd ik een klein beetje dizzy. Toch ben ik nu we blij met het apparaat. Dus met een beetje geduld kan het apparaat toch voor een indrukwekkende ervaring zorgen. Maar toch is 800 euro nog wel veel voor het aparaat.

profile.country.nl_NL.title
RGroenen
Bezoeker

Volgens mij zijn de reviews juist erg positief. Dus dat zal de reden niet zijn. Grootste uitdaging is de prijs en wat je er ook voor kunt kopen. Voor 800 euro heb je al een normale 3D TV en voor de meeste is dat een beter alternatief. Dus ik denk dat de markt erg klein is en Sony zal nu zeker kijken of het commercieel handig is er meer te maken, misschien is de markt met "gekken" zoals ik zelf verzadigd.

Bodemprijzen op marktplaats zie ik voorlopig ook nog niet.

De PS3 is een heel ander verhaal, dat was zeker geen proefballonnetje Dat project was te duur om het risico te nemen dat hij ging floppen. De kosten van de PS3 gaan naar beneden omdat de onderdelen steeds goedkoper worden om te maken.

profile.country.nl_NL.title
helicopter49
Bezoeker

He He , Vandaag toch binnengkregen via plasmadiscounter.nl ondanks de mededelingen dat hij pas weer volgend jaar februari maart leverbaar zou zijn , ik was ook wel op tijd met bestellen want daarna stond de voorraad weer op nul , heb even tussen mijn werk door geprobeerd op de playstation maar voor wat ik toen al zag ziet het er prima uit ! vanavond maar weer eens knallen met modern warfare via de viewer !