Podziel się wrażeniami!
Tak jak w temacie-aktualizacja moim zdaniem tylko napsuła-nie działaja mi przyciski typu przewiń, pauza i plauypodczas odtwarzania filmów , poza tym mam wrażenie, że jakość obrazu pogorszyła się - być może aktualizacja coś namotała w ustawieniach obrazu, mam wrażenie , że jest jakby większa "pikseloza"-ale może mi sie to tylko wydawać.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
W dziale Pomoc znajduje się artykuły na temat rozwiązania podobnego problemu:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/137400
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72525
Jeśli powyższe sposoby okażą się niewystarczające, polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
W dziale Pomoc znajduje się artykuły na temat rozwiązania podobnego problemu:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/137400
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72525
Jeśli powyższe sposoby okażą się niewystarczające, polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
kdl50w809c
Zabierałem się już dawno, żeby o tym też wspomnieć, ale ciągle jakoś uciekało mi z głowy, a przypominałe sobie dopiero wtedy gdy oglądałem film i klawisze nie działały. U mnie problem wystapił już przy pierwszej aktualizacji do 6. Czasami zdarzało się, że zadziałały, ale nie potrafię odtworzyć czynności, które spowodowałby ponowne ich działanie.
Co nie zmienia faktu, że taki problem występuje.
Witam, potwierdzam kolegi spostrzeżenia co do jakości obrazu jest znacznie gorsza niż była dokładnie tak jak piszesz "pikseloza totalna" pozdrawiam
Czyli nie jest to tylko jakieś moje widzimisię. Lipa-przed aktualizacją wszystko ładnie śmigało a obaz był piękny.
Wydaje mi się jakby pracował w obniżonej rozdzielczości. Czy planujesz podjąć jakieś kroki w związku z tym? ja spróbuję wrócić do ustawień fabrycznych i jeżeli to nie pomoże to będę chyba dzwonił do serwisu. kupowałem ten tv ze względu na bardzo dobrą jakość obrazu i jestem teraz mega wkurzony
ja robile reset i nic, dokładnie tak jak piszesz, jak by była niższa rozdzielczość. No cóż chyba trzeba dzonić na serwis zgłaszać usterke niech poprawiaja, ja również kupowałem tv dla obrazu a tu takie bohomazy jak w tv za 999zl z biedry