Podziel się wrażeniami!
Po 11 miesiącach Sony postanowiło wydać aktualizację dla modeli 2015/16 widać zmiany niewielkie czyli pewnie ostatnie . To co w USA wyszło w listopadzie 2018 wyszło i w Europie.Jeżeli nie będzie Androida 8 na te modele to pewnie będzie ostatnią aktualizacją.A WYUWAM dysk pewnie dalej jest Wyuwany.Zobaczymy po południu po instalacji czy coś się zmieniło ale jak z opisu wynika to widać wielkie nic.Coś wspomiane o poprawie jakości HDR w niektórych modelach zobaczymy.
przecież te telewizory to kpina. żadnego supportu. wsparcia. kasa poszła w błoto.
telewizor dedykowany do NETFLIX zapycha cache, a serwis odpisuje, że on tak ma i mam regularnie (u mnie w praktyce codziennie) czyścić ustawienia.
Cytuję:
Szanowny Panie,
dziękujemy za ponowny kontakt z firmą Sony.
W zaistniałej sytuacji uprzejmie prosimy o wyczyszczenie danych pamięci podrecznej, jak i wyczyszczenie danych (czyszczenie danych tylko w tej sytuacji). Natomiast w przypadku regularnego korzystania z aplikacji Netflix regularnie należy usuwać dane z pamięci podręcznej, średnio raz na tydzień/ raz na dwa tygodnie.
Niestety telewizor nie ma możliwości przeprowadzić wyżej wspomnianych czynności samodzielnie.
@michal.baranski nie wiem o jakim modelu piszesz ja mam 65" XD93 mógłbym wiele o nim napisać ale nie ,że ma jakieś problemy z Netflix tak naprawdę to nawet nie wiem gdzie się czyści cache :).
Aktualizacja przebiegła bezproblemowo .Na szybko jak na mój gust HDR jest bardziej kolorowy ale dalej wyłączyć się go nie da .
aktualizowałeś z usb? czy nalezy rozpakowac plik ? czy TV sam go znajdzie ?
@Michal_TJE. ściągnąłem ze strony rozpakowałem i rozpakowany plik wrzuciłem na USB i do TV telewizor sam się odpalił na aktualizacji ok 10 min i gra dalej
mój model to kd-55x9005
o dziwo wczoraj wyszła wersja oprogramowania układowego, więc coś sięruszyło w sprawie.
cache czyści się w HOME --> aplikacje --> Netlfix i tam masz takie opcje jak wyczyść dane (wywala ustawienia całego konta) oraz wyczyść pamieć podręczną.
Zupełnie jakby telewizor z 2015 roku za kupę hajsu nie mógł tego sam robić.
Support odpisuje, że mamy to robić ręcznie - PRODUCT oF THE YEAR
co do samej aktualizacji to też wgrałem i telewizor działa o niebo szybciej.
sam netflix włącza się szybciej i wczoraj nawet się nie blokował. zobacyzmy w kolejnych dniach czy problem zniknie czy jednak czekamy na Android 8.0.
Wczoraj zainstalowałem tą aktualizację (przez USB) na obydwóch naszych 50W756c. Pierwsze subiektywne wrażenie: reakcje na pilota w zależności od wybieranych funkcji są różne, tzn. internet jakby troszkę przyspieszył ale reakcje na funkcje sterowania typu ciszej-głośniej lub przełączanie kanałów nieco spowolniły. No ale różnice te są na tyle minimalne że mogą mieścić się w granicach błędu oceny subiektywnej.
W jakości samego obrazu podobnie: albo autosugestia albo minimalnie lepiej (i tak było dobrze). Tak więc póki co nie odkryłem żadnych wyraźnie zauważalnych zmian.
Działa Wam wybieranie głosowe w aplikacjach poprzez pilota ?
mam problem z połączeniem/zarejestrowaniem pilota do TV
Upadate jak wyżej
65''xd9305.