Podziel się wrażeniami!
Drogie Sony,
18 grudnia na stronie wsparcia telewizorow z chipsetem X1 Etreme pojawila sie informacja o planowanej na "koniec stycznia" aktualizacji oprogramowania, ktora wprowadzi wsparcie dla Dolby Vision.
Jest koniec stycznia, aktualizacji nie ma, a informacja o niej zniknela. Pomijajac kwestie tego, ze telewizor z obiecana juz w ubieglym rolu funkcjonalnoscia zaplacilem ciezkie pieniadze, to prosilbym o konkretna odpowiedz, kiedy owa aktualizacja sie pojawi, albo ze termin nie jest znany.
Cenie sobie japonskie marki za sposob prowadzenia biznesu, ale cos Wam w Sony nie idzie ostatnio z komunikacja z klientami. Moze jednak ktos zadba o to, zeby nie wprowadzac klientow w poczucie bycia wodzonymi za nos lub co gorsza olewanymi?
Jestem bliski zwrotu Waszego telewizora na podstawie rekojmi, jako niespelniajacego obiecanych parametrow. Wiem, ze malo Was obchodzi pojedynczy klient, ale od jednego sie zaczyna.
We’re pleased to announce that a new firmware update is scheduled to be released directly to your TV starting from the end of January 2018.
This update will support Dolby Vision functionality and will roll out gradually in Europe within February.
źródło:
https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00190772
proponuje google tłumacz, w skrócie:
"Ta aktualizacja będzie obsługiwać funkcję Dolby Vision i będzie stopniowo wprowadzana w Europie w lutym"
Proponuję przeczytać wątek od początku... i całość przytoczonej informacji.
Witam ,reklamowałem swojego A1 z tytułu niezgodnosci z umową a to uzasadnienie odmowy opinia serwisu
Załączniki:
-opinia serwisu:
Witam,
Dolby Vision w tym modelu zostanie wprowadzone wraz z najbliższą aktualizacją oprogramowania.
Zgodnie z informacją zawartą pod poniższym linkiem, proces aktualizacji już się rozpoczął, a jego zakończenie planowane jest na marzec 2018r.
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00190772
Tym samym można uznać roszczenia klienta za bezzasadne.
Pozdrawiam
Norbert Wierzgała
Centrum Serwisowe MIK
Czas pokaże czy to prawda.
Ale to nieprawda. Aktualizacja w Europie nie rozpoczęła się i samo Sony oficjalnie informuje o tym w swojej notce z dnia 31-stycznia. Aktualizacji nie ma i nie wiadomo, kiedy będzie.
Aktualizacja nastąpiła tylko w Stanach. Myśle, że możesz się też ubiegać o zwrot z tytułu rękojmi.
Swoją drogą, szkoda, że kolega, który doskonale włada Google Translate i w tym wątku wcześniej dawał dobre rady, nie ma nic do powiedzenia...
Wiem ,że to nieprawda nawet z tego linku to nie wynika ,niestety sklep się zasłania opinią serwisu .
To takie odbijanie piłeczki .Najważniejsze ,że mam na piśmie termin poczekam do końca marca i ponowię reklamacje
Sony w tej aktualizacji co miała być do DV w USA wycofało z opisu tą notkę oficjalnie nie potwierdzają, DV działa tylko po HDMI mydlenie oczu trwa w najlepsze.To samo z Androidem 7 dla modeli 2015 i 2016.
@zbygaaj, to nie do końca tak. Trzeba oddać Sony sprawiedliwość i DV pokawiło się wraz z aktualizacją z 15 stycznia w Stanach.
Usunięto DV z informacji o nowościach w oprogramowaniu, kiedy rozpętała się awantura o wsparciu DV przez HDMI, ale po tym jak sprawa się wyjaśniła, informacja wróciła i jest tam do dziś.
Także DV w USA działa i przez HDMI i w aplikacjach, które HDR w tym formacie oferują. Są jakieś problemy ponoć z dźwiękiem u niektórych użytkowników, ale w Stanach Sony wywiązało się z umowy. W Europie póki co nie, a wsparcie podobnie jak cytowany wcześniej serwis bezczelnie twierdzi, ze aktualizacja się rozpoczęła, odnosząc się do informacji, w której jest napisane, ze jednak są opóźnienia.
Może kolega @Bartas64 będzie miał więcej informacji i coś nam wrzuci w tłumacza Google?