Podziel się wrażeniami!
Czy najnowsza aktualizacja oprogramowania telewizorów jest już dostępna? Chodzi mi o aktualizację , która miała być dostępna 14.10.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Tak. Wszystko przebiegło poprawnie. Musiałem ponownie logować się do Google, musiałem od nowa kofigurować sieć domową, ponownie instalować aplikacje - VLC, KODI.itd...
Kontynuując temat - prowadziłem wymianę e-maili z Pomocą Techniczną SONY. Opisywałem moje problemy, ale ludzie z SONY są nie do przebicia. Ciągle tylko odsyłali mnie do porad na temat restartów i przywróceń. Nie przyjmowali do wiadomości, że ja wszystkie porady już wykorzystałem. W końcu dziś dostałem informację, że cyt.: "W nawiązaniu do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż urządzenie naszym zdaniem działa zgodnie ze specyfikacją." No dla mnie jest to po prostu mistrzostwo Świata!! Brakuje tylko tego, żeby po jakiejś kolejnej aktualizacji przestał działać np. dźwięk, a oni napiszą: "W nawiązaniu do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż urządzenie naszym zdaniem działa zgodnie ze specyfikacją." I....bujaj się kliencie - frajerze!! No po prostu - bomba!
Z pomocą techniczą jest cięzkow SONY, ja prowadziłem odnosnie tego modelu emaile przez 2 nie chcieli przyznać się do błedów, aż na pamiątke sobie zostawiłem cała korespondencję odnośnie problemów z ARC i PAP/PIP
po 3 miesiącach tv poszedł na allegro i obecnie mam samsunga i nie mam żadnych problemów a obraz nawet lepszy
PS straciłem 1500zł i sporo czasu
pozdrawiam
a na koniec napisali aby zgłosić na serwis sony i ktoś przyjedzie, zgłosilem do dziś nikt się nie odezwał, zgłoszenie poszło przez oficjalny formularz
Ja też wczoraj zgłosiłem problemy do serwisu. Podobno we wtorek - 22.11.2016r. ma być kurier po telewizor. Tu też mam pewne zastrzeżenia - z rozmowy telefonicznej wynikło, że mam sam zapakować telewizor do oryginalnego pudła! Nie mam nikogo do pomocy, a samemu trudno jest tak duży TV pakować. Wiem, wiem - tu nie jest właściwe miejsce do wyżalania się, ale postawa SONY jest conajmniej dziwna. W końcu TV jest na gwarancji to niech sami sobie pakują i zabierają. Tym bardziej, że - moim zdaniem chodzi tu o naprawę softu, więc całe to przewożenie telewizora nie ma sensu.
No, dla mnie wymiana już chyba jest niemożliwa. Telewizor mam dokładnie 1 rok. Ja głupi, nie usiłowałem go oddać jako niezgodny z opisem, bo czekałem z nadzieją, że kolejne aktualizacje uczynią ten telewizor wspaniałym centrum rozrywki. Niestety - nie dość, że nic się nie polepszyło to jeszcze mogę stwierdzić że wręcz jest coraz gorzej. Coraz to mniej funkcji jest dostepnych w tym telewizorze! Jak choćby tryb 3D, który zaraz po zkupie tv można było włączyć z poziomu menu, właściwie w dowolnej chwili w dowolnej aplikacji (np. KODI). Teraz trzeba użyć aplikacji TV Side View na smartfonie żeby ten tryb włączyć (np.w KODI). Kiedy, bodajże w lutym br., pojawiła się możliwość nagrywania na HDD, wydawało mi się, że tv spełni moje oczekiwania jako zwykłego klienta - nie fachowca informatyka. Niestety, okazało się, że nagrywać można tylko ze źródła cyfrowego, co dla mnie jest kompletnie niezrozumiałe. Przecież teraz nie ma właściwie telewizji bez dekodera, a poprzez dekoder nic już nie da się nagrać na HDD. Po co więc ta funkcja? O bluetooth już nawet nie będę wspominał bo po prostu opadają ręce. Po co wyposażać telewizor w funkcję, która właściwie służy tylko do komunikacji z pilotem RMF-100? No, a teraz po ostatniej aktualizacji tv przestał "widzieć" większość materiałów na HDD. Ba!, doszła jeszcze jedna niesprawność: po aktualizacji i przywróceniu ustawień fabrycznych, nie mogę zmienić - wpisać hasła do WiFi. Nie wiem co się dzieje. Czekam więc na serwis.
Witam. Wczoraj przyjechał człowiek i zabrał telewizor do serwisu. Ciarki mi po plecach przechodziły jak bezceremonialnie pakował telewizor do pudła. To ja obchodziłem się z tv jak z jajeczkiem podczas rozpakowywania, a tu gościu bez ceregieli brał łapami za ekran!!!!!???? Aż boję się pomyśleć co dostanę po "naprawie". Mam wykupioną ochronę-gwarancję rozszerzoną, więc mam nadzieję że w razie czego będę mógł z niej skorzystać. Będę też musiał uważnie obejrzeć telewizor po serwisie, żeby nie wpakować się na minę. Oczywiście o telewizorze zastępczym nie było mowy. Nie wiem jak to jest w przypadku naprawy gwarancyjnej - czekam na odpowiedź od SONY w tej sprawie.