Podziel się wrażeniami!
Czy najnowsza aktualizacja oprogramowania telewizorów jest już dostępna? Chodzi mi o aktualizację , która miała być dostępna 14.10.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Tak. Jest dostępna. Zawsze możesz sprawdzić dostępność aktualizacji na swój model jak na tej witrynie zarejestrujesz urządzenie,następnie klikasz na nie i sprawdzasz aktualizacje. Mam ten model co Ty i jest dla nas ważna. Na tą chwilę przez pendriva a za chwilę bezpośrednio na Tv. Jak masz słaby net z dużymi pingami to zalecam zip na pendrive.
Tak. Jest dostępna. Zawsze możesz sprawdzić dostępność aktualizacji na swój model jak na tej witrynie zarejestrujesz urządzenie,następnie klikasz na nie i sprawdzasz aktualizacje. Mam ten model co Ty i jest dla nas ważna. Na tą chwilę przez pendriva a za chwilę bezpośrednio na Tv. Jak masz słaby net z dużymi pingami to zalecam zip na pendrive.
Witam. Ja nie mogę dotrzeć do tej aktualizacji w witrynie pomocy technicznej dla tego modelu. Otwieram spi modeli dla których aktualizacja jest dostępna i ....nic. Nigdzie nie ma pliku do pobrania! Czy coś robię nie tak?
Witam. Zainstalowała mi się wczoraj najnowsza aktualizacja. Telewizor przestał "widzieć" większość materiału z dysku HDD podłączonego przez USB. Po prostu - zaczął wybiórczo odtwarzać pewną część zdjęć i filmów które mam na tym HDD. Robiłem co mogłem żeby przywrócić czytelność moich materiałów ale nic to nie dało. Kiedy ponownie nagrałem swoje zdjęcia i filmy na ów HDD, to zrobiło się jeszcze gorzej. Teraz telewizor "widzi" i odtwarza tylko znikomą część materiałów. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Mogę liczyć na jakieś porady? Dziękuję i pozdrawiam.
Mnie właśnie dzisiaj wgrała się aktualizacja oprogramowania.
Wgrałem,działa,nie mam problemów z materiałami na hdd i YT. Sprawdzałem kilka formatów. Nawet olalem swoje zasady i aktualizowanym z wpietymi hdd pvr(nagrywanie) i hdd oraz hubem i BR.
A więc może to błąd, że podczas aktualizacji miałem wypięty HDD? Ciekawe jest to, że poprzez KODI mogę wszystko odtwarzać. Wychodzi na to, że aplikacje ALBUM i VIDEO przestały czytać HDD. Co mogło pójść nie tak? Przecież to nie pierwsza aktualizacja jaką przeprowadzałem i jakoś wszystko działało. Co i jak można poprawić? .......Powiem szczerze, że ten telewizor coraz bardziej mnie wku...a!
Ostatecznie reset do fabryki. Może przed tym spróbować nie używać HDD dłużej oraz wejść w aplikacje na tv i wymusić zamknięcie oraz wyczyścić dane. Jak nie to zainstalować android Assistant i tam próbować różnych funkcji na apk problematycznych.
Reset ustawień już robiłem, dane czyściłem. Spróbuję ten Android Assistant. Dzięki. A tak nawiasem - zgłosiłem problem do serwisu, ciekawe co oni powiedzą?