Podziel się wrażeniami!
Witam Forumowiczów
Właśnie zaktualizowałem swojego 55xd9305 z poziomu telewizora.Jak na razie jest
wszystko ok.
Misiek1955
Dziękujemy za informacje. Cieszymy się, że aktualizacja przebiegła pomyślnie.
Pozdrawiamy, zespół Sony
Witam-no to żeby nie było tak słodko to nie działa aplikacja sklep oraz wybieranie głosowe.
Misiek1955
Witam,
Spróbuj wykonać soft reset przytrzymując dłużej klawisz Power na pilocie gdy TV jest włączony.
Pozdrawiam
Tu nie soft tylko hard piszę przy okazji prawie każdego wątku powrót po aktuazlizacji do ustawień fabrycznych factory .
Witam
Dzięki za podpowiedż.Niestety to już robiłem i nie pomogło.Myślę,że pozostaje przywrócenie
ustawień fabrycznych,chociaż trochę się obawiam,że jak nie pomoże to stracę Kodi bo nie będę
mógł ponownie zainstalować ze sklepu jak mi nie otworzy aplkacji.
Misiek1955
Witam,
Zawsze instalkę możesz wykonać z poziomu sklepu GooglePlay na komputerze.
zbygaaj wydawałoby się że soft reset powinien wystarczyć. Z tym nowym softem AndroidTV to jest dziwna sprawa - w telefonie jak robiłem aktualizację z 5.0 na 6.0 a potem 7.0 nigdy nie musiałem robić soft lub hard resetów, a w AndroidTV jest zawsze coś nie tak. Musi jeszcze minąć trochę czasu aż będze ok.
Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=ihnfeEbCitQ
Jakby mimo to ktoś miał problem, to instrukcja VIDEO + info na co zwrócić uwagę. Potwierdzam, W755C pięknie przeszło. Aktualizacje instalowałem po przywrócenia ustawień fabrycznych a więc na czystego androida, od tak, stare nawyki sprzed 20 lat z Windowsa
Pozdrawiam
@djrychua no właśnie a z TV troszkę kaszanka alee naprawdę przynosi efekty sam się przekonałem na własnej skórze myślałem ,że problemy są nie do rozwiązania że to błędy systemu ale całkowity reset pomógł.Android 7 będzie już wolny od wad czekam i mam nadzieję ,że SONY nie wycofa się z obietnicy ,że TV z 2015,2016,2017 dostaną Androida 7