anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

ANDROID 7 na XD93 widomość dla supportu

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

ANDROID 7 na XD93 widomość dla supportu

Mam kilka uwag po instalacji do Androida 7 (żeby nie było to samo było na Androidzie 6 punkt pierwszy) i mam nadzieję ,że coś zrobicie w tym kierunku.
1.Pierwsza to taka ,która jest dla mnie zmorą to rozszerzenie pamięci telewizora poprzez pamięć USB to działa dobrze ale przez około 2 tygodnie potem TV pamięci nie widzi tzn trochę ją widzi a trochę nie widzi,widzi ,że są na niej zainstalowane jakieś aplikacje ale zainstalować nowych już nie można a pomaga już na to tylko restart TV do ustawień fabrycznych nie pomoże już sformatowanie tej pamięci dostaje takie błędy ,że z nich nie wyjdzie poprzednio widziałem opcję zapomnij ta pamięć (i to pomagało) teraz tego nie ma.Po włożeniu do komputera widzi 2 pamięci jedna jakby z głównym folderem druga z folderem na 15kB.
2.Uwaga kolejna to ciągle zmieniająca się kolejość aplikacji w zakładce Home-Aplikacje można układać po swojemu zaraz jest po Waszemu.
3.Zdjęcie powie wszystko trochę to mało profesjonalne jak dla mnie no ale błędy zdarzają się każdemu :tongue:29663073_1678958238858988_271040266205773009_o.jpg

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Uwagi i komentarze naszych użytkowników są dla nas bardzo ważne - dzięki! 

Staramy sie, by każda opracowana na nasze telewizory wersja systemu była dostosowana Waszych do potrzeb i wymagań.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@zbygaaj możesz uzupełnić punkty zgodnie z sugestiami supportu:

1. Czy klient instaluje aplikacje w pamięci telewizora, a następnie przenosi, czy stara się bezpośrednio zainstalować na nośniku USB? Proszę o przesłanie informacji krok po kroku jak klient korzysta z rozszerzonej pamięci.

2. Proszę o upewnienie się, czy klient ma na myśli wiersz Aplikacje, czy Polecane Aplikacje?

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

ok opiszę po południu dz :slight_smile:

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Odp na pytanie pierwsze nie ma znaczenia kilka razy zdażyło się ,że aplikacje były przenoszone po instalacji na pamięć zewnętrzną a kilka razy było tak ,że pamięć była zainstalowana od razu po restarcie telewizora nie ma znaczenia rozszerzenie pamięci wysypie się wcześniej czy później.
Odp na pytanie drugie rzeczywiście kolejność aplikacji zmienia się po tym jak rozszerzenie pamięci nie działa już prawidłowo i są to aplikacje jak napisałem Home zakładka Aplikacje nad Gry nie polecane tylko Aplikacje
Po trzecie kiedy Sony dopracuje działanie modułu CI+ (mam Cyfrowy Polsat) wątek ,o którym pisałem już kilka razy telewizor po dłuższym wyłączeniu nie wybudza komunikacji z modułem CI+ - komunikat: brak sygnału sprawdź podłączenie anteny wystarczy zmienić źródło na cyfrowe i spowrotem i jest sygnał i odbiór kanałów TV
I po czwarte proszę poprawić wyraz w komunikacie odłączenia pamięci przenośnej Wysuwam a nie Wyuwam co widnieje na zdjęciu pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Odpowiedź supportu:

Problem dotyczący pamięci zewnętrznej zaprogramowanej jako rozszerzenie pamięci wewnętrznej został przekazany do działu technicznego w celu weryfikacji - w przypadku dodatkowych pytań skontaktujemy się bezpośrednio z klientem drogą mailową.

Zgłoszenie dotyczące zmiany kolejności aplikacji jest powiązane z powyższym problemem, więc niejako zostały przekazane razem. Również literówka w słowie "Wysuwam" została zgłoszona.

Kompatybilność modułów CAM leży po stronie producenta karty - to nie telewizory przygotowywane są pod kątem modułów, tylko odwrotnie. Niestety na rynku nie ma modułów, które działają w 100% sprawnie z każdym telewizorem, przez co konieczne jest sprawdzenie kompatybilności razem z dostawcą telewizji oraz ewentualna wymiana karty.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@djrychu Odnośnie modułów cam odpowiedż supportu jest trochę jednak niepoważna. Moduł z kartą działa prawidłowo w starszych telewizorach Sony(np. EX725). Problemy zaczynają się, gdy ten sam moduł, z tą samą kartą przełożymy do nowszego telewizora(np. W755). Czy to również wina operatora oferującego moduły?  Przy wielu nowych oprogramowaniach naszych telewizorów pisano ,że poprawiono działanie modułów np. duńskich, hiszpańskich  operatorów. Wzmianki ,że poprawiono współpracę modułów od polskich operatorów jeszcze nigdy nie spotkałem.

pozdrawiam 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@leczecha miałem już dać sobie spokój ale odezwałeś się to i ja zabiorę głos :slight_smile: dla mnie ta odpowiedź to też jako dla klienta trochę nie ten tego wymianę modułu przerabiałem i to co opisywałem moduł nie działa czy TV ,który nie widzi w ogóle sygnału satelitarnego ? Po włączeniu TV komunikat :" Brak sygnału sprawdź podłączenie anteny" przełączam na kanał niekodowany wyciągam moduł z TV dalej nic nie odbiera dalej komunikat brak sygnału  to wina modułu czy telewizora ? I następnym razem jak moduł mi zaszwankuje bo nie TV to wszystko dokładnie opiszę z oficjalnym zapytaniem.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@leczech skonsultowałem jeszcze raz sprawę z supportem - oto ich odpowiedź:

Porównanie przez klienta starszego telewizora (EX725) do telewizora Android nie ma sensu, ponieważ zastosowane w telewizorze oprogramowanie jest zupełnie inne. Jeśli klient posiada starszą kartę, działającą poprawnie ze starszymi urządzeniami to niestety nie będzie oznaczać, że ta sama karta będzie również działać za kilka/kilkanaście lat, ponieważ technologia bardzo szybko się zmienia. To jest powodem, że karta musi być dostosowana do telewizora, ponieważ obydwa urządzenia muszą być ze sobą kompatybilne. Lepszym porównaniem będzie to, że (przykładowo) programy działające bez problemów na komputerach z systemem Windows XP nie muszą działać pod Windowsem 10 - starszy program nie działa z nowszym komputerem, tak jak starszy moduł CAM z nowszym telewizorem (systemem telewizora).

 

Jako Sony Poland nie posiadamy informacji jakie problemy były z modułami CAM stosowanymi w innych krajach. Niemniej, w Polsce również odnotowano problem z sygnałem dostarczany przez jednego dostawcę telewizji kablowej z okolic Poznania, który leżał po stronie wykorzystywanych częstotliwości. Oczywiście problem był wiązany z modułem CAM, ponieważ w przypadku dekoderów nie występował. Sony rozwiązało sytuację dodając z aktualizacją obsługę niestandardowych częstotliwości (wykorzystywanych przez tego dostawcę telewizji). Prawdopodobnie w innych krajach sytuacja była analogiczna (problem lokalny), jednak o aktualizacji dotyczącej polskiego dostawcy kablówki użytkownik zapomniał... Generalnie kompatybilność leży po stronie modułów CAM, producent telewizorów może się delikatnie dostosować, jednak w przypadku niektórych modułów nie jest to możliwe, bo zupełnie nie współpracują z systemem Android.

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@djrychuOdpowiedż supportu jak zwykle trochę niepoważna.  Ja przecież nigdzie nie pisałem ,że dotyczy to starszych kart. Dotyczy to tych starszych i oczywiście nowych. Przykładem niech będzie mediamoduł UPC zainstalowany  pod koniec pażdziernika zeszłego roku. Czy to jakaś staroć 6-7 letnia jak np. moduł ncam. Raczej nie ,skoro w tamtym okresie firma UPC w naszym kraju nie miała w swojej ofercie  modułów.Więc dlaczego działa lepiej w starym telewizorze niż w nowszym? Ponadto niech fachowcy z supportu wejdą w ustawienia np. satelity preferowany. Tam jest do wyboru cyfrowy polsat lub n/nc+. Dla mnie n oznacza dawną platformę "n" , która połączyła się cyfrą+ chyba w 2012 roku. A telewizor W755C to przecież rocznik 2015. Dla laika takiego jak ja taki zapis oznacza, że nowy telewizor android dobrze współpracuje także z modułami dawnej platformy "n". Następny przykład. Trzyletni obecnie  moduł cyfrowego polsatu. Jest wykrywany przez dwa dekodery,stary telewizor Sony oraz telewizor konkurencji z 2017 roku. Tymczasem ten moduł  tylko przez rok był wykrywany przez W755C . Od ponad roku po włożeniu tego modułu wyskakuje wiadomość ,że nie wykryto modułu. Dla mnie nowy telewizor czy nowsze oprogramowanie, to polepszenie wszystkich funkcji dostępnych w starszych wersjach. W firmie Sony chyba uważają chyba inaczej. Była w miarę dobra funkcja PAP/PIP,była dobra edycja(sortowanie kanałów) w starszych telewizorach, to w nowszych   trzeba to koniecznie zmienić na coś gorszego. Po prawie trzech latach poprawiono edycję kanałów z satelity ogólnego. Czy telewizory android nie mogły mieć takiej edycji od początku?

Odpisują również, że Sony nie posiada informacji o problemach z modułami CAM w innych krajach. Po wejściu w najnowsze oprogramowanie v5.381 jest wzmianka o poprzedniej wersji. Przepisuję ze strony Sony. Ta wersja rozwiązuje problemy z nagrywaniem przy użyciu modułów CAM Neotion Dual operatora Stofa. Czyli nikt nie zgłaszał problemu , a firma Sony to naprawiła. Bardzo ciekawe.

Przepraszam za elaborat , ale te odpowiedzi supportu sa dla mnie coraz bardziej bulwersujące. I nie mam pretenji do Ciebie @djrychu , bo Ty tylko przekazukesz ich odpowiedzi.