anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

ATV launcher pro

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Lipa007
Użytkownik

ATV launcher pro

Witam pomoże ktoś z ustawieniami chodzi mi o to że w moim TV Sony Bravia KD 55XF7596 android 8 po zainstalowaniu ATV launcher nie mogę ustawić widgetów pokazuje się okienko i piszę że muszę ustawić to przez ADB, jestem laikiem w takich sprawach i proszę o pomoc

OlojoloIMG_20191005_104713.jpg

Z góry dziękuję:)

Szymsonek
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Lipa007
Użytkownik

Dzięki za info jeszcze nie próbowałem ale zrozumiałem o co chodzi więc myślę że dam radę 👍 tylko dodam wpierw 2 temat.

Szymsonek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @Lipa007
czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Podaje namiary:
tel. +48 223060694
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam,  Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Lipa007
Użytkownik

Witaj Agnieszka_J nie nie kontaktowałem się z pomocą telewizor jest jeszcze na gwarancji i nie wiem czy mogę tam wogle bawić się w tych opcjach programistycznych :slight_smile: 

Szymsonek
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Myślę, że zaraz ktoś z forumowiczów zgłosi sie z opowiednią poradą, a tymczasem wysłałam zapytanie w Twojej sprawie do kolegów z naszego działu wsparcia. Damy znać, jak tylko czegoś się dowiemy!

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Lipa007
Użytkownik

A miałem taką fajną Panią nauczyciel z informatyki to lepiej było na wagary iść :)) 

Szymsonek
profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik