Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich,
w ubiegłą środę stałem się posiadaczem telewizora Sony Bravia 55XF9005. Ogólne wrażenie pozytywne. Po włączeniu lokalnego przyciemniania nie zauważałem nawet cloudingu, który jest niestety dość znaczący. Jednak po kilku dniach użytkowania na materiałach HDR dajmy na to w Wiedźminie 3 na PS4 PRO zauważyłem jakąś pionową ciemniejszą kreskę biegnącą przez całą długość jakieś 3 cm od prawej krawędzi telewizora. Wyłączyłem automatyczne przyciemnianie i puściłem na YouTube test podświetlenia no i rzeczywiście ta kreska jest i patrząc na wprost ją widzę doskonale, patrząc pod kątami mogę ocenić, że to wygląda tak jakby ten materiał w środku był zagięty. Czy myślicie, że jest to normalne? Reklamować do Sony czy zwracać do sklepu?
Dzień dobry, skazimierczak
czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dziękuję za odpowiedź. Zgłosiłem ten problem. Nie wiem ile trzeba będzie czekać na odpowiedź a nie chciałbym żeby minął mi 14 dniowy okres zwrotu. Nie ukrywam też, że wolałbym załatwić to w ramach reklamacji,ale ze sklepami jest różnie.
Witam,
Niestety na odpowiedź trzeba kilka dni zaczekać w szczególności w okresie świątecznym. Niemniej jednak ze swojej strony przekażę sprawę do supportu, jak będzie odpowiedź dam znać.
Pozdrawiam
Dziękuję bardzo. Zaczekam a jutro zadzwonię też do sklepu i zapytam co da radę zrobić.
Dodam jeszcze kilka zdjęć dla lepszego oddania sytuacji. Na żywo jest to jeszcze bardziej widoczne w HDR. Tu jasność jest ustawiona na 9. Patrząc z lewej ta kreska jest ciemna, z prawej natomiast patrząc to ewidentnie widać takie wygięcie do wewnątrz. I nie jest to materiał zewnętrzny matrycy bo by było widać pod światło przy wyłączonym telewizorze a sprawdzałem latarką.
Zareklamowałem w sklepie. W poniedziałek ma być kurier i odebrać telewizor. Potem dział reklamacji sklepu itshop24.pl podobno sprawdzi w jaki sposób mogła powstać ta wada i dostanę odpowiedź. Dodam też, że styropian w pudełku był połamany po tej stronie telewizora gdzie jest to zagniecenie na matrycy. Posiadam zdjęcie i od razu tego samego dnia zgłosiłem to do sklepu.
Witam,
Dobrze, że zgłosiłeś to na reklamację.
Przy okazji oto odpowiedź supportu:
Zgłoszony problem przez klienta nie jest normalnym zjawiskiem i najlepiej jak by skontaktował się z naszą pomocą techniczną.
Pozdrawiam
Wielkie dzięki za odpowiedź i poprowadzenie sprawy. Mam nadzieję, że sklep po tej odpowiedzi z działu wsparcia nie będzie długo zwlekal z wysłaniem mi nowego egzemplarza.
Pozdrawiam!