Podziel się wrażeniami!
Cześć, szukam informacji na temat umieszczonej w tym TV Bravia KD-55XF8505 karty sieciowej i jej parametrów. Chodzi mi o możliwości karty podłączonej do sieci przez kabel LAN. Mam internet od UPC prędkość do 500MB, tymczasem aplikacja dostarczajaca informacji o prędkości łącza rozpędza się tylko do około 80 MB. Czy to max który można osiągnąć na karcie zainstalowanej w tym TV? Sprawdzałem oczywiście na laptopie i po kablu wyciągam te 500MB, po wifi wyciągam też lepsze prędkości na PC niż po kablu na TV pewnie to normalne, niemniej jakoś mnie to zainteresowało i szukam info co tam w TV Sony zastosowało?
Pozdrawiam
Marcin
Marcin,
Nasi koledzy ze wsparcia technicznego mogą mieć odpowiedź na to pytanie. Skonsultuj się z nimi - podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Dzięki. Dostałem dzisiaj odpowiedź jak niżej:
Niniejszym pragnę poinformować, że w przypadku połączenia z siecią przewodową LAN, należy podpiąć kabel do gniazda 10BASE-T/100BASE-TX. Prędkość
połączenia zależy od parametrów sieci. Jako producent odbiornika nie gwarantujemy prędkości i jakości transmisji przez gniazdo 10BASE-T/100BASE-TX posiadanego przez Pana odbiornika TV.
Powyższe dane są jedynymi, jakie jako producent odbiornika udostępniamy w związku z portem LAN.
Wynika z tego że max prędkości na kablu to 100 MB/s .
Pozdrawiam
Marcin
Witam
Mam podobny problem. Moj internet z upc to 300 Mb/s. W telewizorze po kablu nie mam wcale, gdyż potrzebuje statycznego IP. Jednak na routerze Horizon wg. UPC nie można ustawic. Natomiast bezprzewodowo mój internet jest w granicach około 10 Mb/s oczywiscie tylko na tv. Zmiana portów itd nic nie dała. Postanowiłem zadzwonić pod nr +48 223060694 i zapytać się jaka jest karta sieciowa w moim android tv. Pani, która odebrała powiedziała, iż nie może udzielić mi takiej informacji po konsultacji z kimś ( wątpie, że wogóle się ruszyła z krzesełka) odpowiedziałą, że nie mają takiej informacji. Wszystko by było ok tylko zapomniała się rozłączyć. Nie wiem dlaczego nawyzywała mnie cyt. ,, co za ***** do mnie dzwonil(...) '' ,, wiem ale debilowi nie podam (...),, może chciała zabłysnąć wsród kolegów/ koleżanek. Jak tak wygląda infolinia Sony to gratuluje. Rozmowe mam nagraną peszek . A teraz do płęty
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć :
- jak jest karta sieciowa w moim android tv
- co moge zrobić aby tv nie gubił mi internetu
- czy adapter Wi - Fi Lan /usb rozwiązał ten problem
-gdzie moge zgłosić skarge na pracownika infolinii.
Pozdrawiam
We wszystkich telewizorach jest karta sieciowa dla LAN 100 MB/s, a WiFi 866 MB/s. Tylko po WiFi należy podłączyć telewizor.
Dzień dobry @bilijr1
zgłosiłam Twoją skargę do Supportu i otrzymaliśmy następującą odpowiedź:
---
Jeżeli chodzi o niedogodność związaną z gubieniem połączenia internetowego oraz jego niską szybkością, w pierwszej kolejności zaleca się wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku. W celu wykonania tej czynności należy skorzystać z funkcji: MENU (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej. Po przeprowadzeniu procedury, zaleca się wykonanie miękkiego resetu odbiornika, przytrzymując zielony przycisk włączający przez ok. 7 sekund. Rekomenduje się również wykonanie resetu do ustawień fabrycznych odbiornika. Z poziomu samego routera zalecamy, aby kanał przesyłu danych był ustawiony na 1, 6 lub 11, jako stały. Niestety nie udostępniamy informacji dotyczącej szczegółowych parametrów karty sieciowej, natomiast wszystkie dostępne dane techniczne są zamieszczone na stronie: https://bit.ly/2UNjb1j .
W przypadku niezadowolenia z obsługi za pośrednictwem naszej infolinii, istnieje możliwość złożenia reklamacji w formie pisemnej na adres e-mail: customersupport.pl@eu.sony.com .
----
Pozdrawiam Agnieszka_J