anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ciemny i zamglony obraz na kanale Canal + 4 k.

profile.country.PL.title
OlgierdPSP
Poszukiwacz

Ciemny i zamglony obraz na kanale Canal + 4 k.

Jestem od trzech lat właścicielem telewizora Sony KD-55X8505C. Ogólnie jestem zadowolony z jakości obrazu i nie miałem żadnych kłopotów podczas jego użytkowania. Problem się pojawił w momencie gdy odnawiając umowę z platformą Canal + dostałem w użytkowanie dekoder 4 k Ultrabox. Jakość obrazu na kanałach HD jest bardzo dobra. W ustawieniach telewizora dotyczących parametrów obrazu(np. tryb obrazu żywy) mam ustawione wielkości, które mi bardzo odpowiadają. Po przełączeniu na kanał Canal +4k ultra HD albo na wypożyczalnie VOD ale tylko w przypadku materiałów 4 k tryb obrazu zmienia się z żywego na tryb Wideo HDR, który mnie nie zadowala. Oczywiście nie ma żadnej możliwości zmiany tego trybu (szare , nieaktywne podświetlenie). Jedynie mam aktywne niektóre parametry, które mogę zmienić ale generalnie nie przynoszą one oczekiwanego skutku. Telewizor z dekoderem mam podłączony kablem HDMI , obsługującym format 4 k. Wszelkie ustawienia dekodera jak i telewizora (między innymi format HDMI, gdzie zmieniłem go na ulepszony) nie przyniosły skutku. Pytanie - gdzie szukać przyczyny?

Oprogramowanie telewizora zaktualizowane do najnowszej wersji.

39 ODPOW. 39
profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

Sprawa nie jest taka jednoznaczna. Ma XE9305 z 2017 roku i u mnie canal+4k na ultraboxie świeci bardzo ładnie.

profile.country.PL.title
fonik100
Poszukiwacz

Z przykrością informuję, że również problem ten występuje w moim TV KD-55XD8505. Obraz na Canal+ 4k nie nadaje się do oglądania☹️

profile.country.PL.title
kv29ls60k
Użytkownik

Pytanie do expertów SONY

Czy da się coś zrobić, żeby obraz na Canal + 4k był taki jaki powinien być?

To, że problem jest powszechny jest oczywiste, a odpowiedź w stylu "brak kompatybilności" jest żałosna.

Płacę za C+ 4k 10zł miesięcznie, dodatkowo mam odblokowany National Geographic w VOD z treściami 4k. Jest tam sporo materiałów które chciałbym obejrzeć, tylko co z tego? Nie oglądam tego wszystkiego bo to jest po prostu profanacja. Naprawdę żałuję zakupu TV SONY, mogłem kupić sprzęt o połowę tańszy i cieszyć się dobrą jakością obrazu i nawet bym nie wiedział, że telewizory Sony mają jakiś problem z kanałami 4k.

profile.country.PL.title
fonik100
Poszukiwacz

W maju br podpisałem nową umowę z Canal+ głównie z tą myślą, że pooglądam sobie programy w doskonałej jakości tj. 4k. Chcielibyście widzieć moją minę jak przełączyłem tuner na Canal+ 4k. Porównują jakość obrazu 4k do obrazu HD, to ten drugi to bajka. Dlatego proszę expertów SONY o zajęcie się przedstawianym problemem.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Widać, ze sony schodzi na psy

profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

Moim zdaniem ewidentnie jest to wina HDR, gdyż Canal+ 4K nadaję w tym standardzie. Jeżeli w ustawieniach telewizora przestawię HDR z automat na HDR10 to również mam kiepski obraz. Na automacie jest zajebioza.

Można się ew. posiłkować wyłączeniem funkcji HDR - powinno być przynajmniej tak jak kiedyś na TVP4K, oni nadawali bez HDR.

profile.country.PL.title
kv29ls60k
Użytkownik

@fonik100miałem tak samo jeśli chodzi o pierwszy "kontakt" z Canal+ 4k. Pomyślałem sobie k...wa to gdzie ta jakość? Stwierdziłem, że to musi być kwestia ustawień. Gdy zagłębiłem się w temat to zrozumiałem, że to nie kwestia ustawień tylko "nie kompatybilny" telewizor. Panowie proponuje założyć nowy wątek, coś w rodzaju ostrzeżenia dla osób które planują kupić telewizor sony i korzystać  z platformy Canal+ w 4k. Będziemy wymieniać modele " nie kompatybilne". Zrobimy im reklamę, od siebie na czarną listę wpisuję model XF90.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Czy tak powinien wyglądać obraz HDR 4K na C+ ? To jakaś kpina !IMG_20200609_093051.jpg

profile.country.PL.title
gienek_pa
Użytkownik

U mnie jest tak samo beznadziejny obraz. Sony zostaje, rozstaje się z C+

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Kolego, to Sony ma jakiś problem z oprogramowaniem telewizora.