Podziel się wrażeniami!
Witam
Po ostatniej aktualizacji do wersji 6.7165 nie mam dźwięku poprzez hdmi arc do amplitunera z aplikacji youtube, player, netflix...
Czy miał ktoś taki problem?
Wcześniej działało wszystko poprawnie...
W tej sytuacji najlepiej zgłosić tę sprawę do działu wsparcia technicznego przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.
Witam
Dzwoniłem do wsparcia sony i pani poradziła mi żeby zresetować tv do ustawień fabrycznych. Zrobiłem przywracanie ale to nie pomogło, sprawdziłem nawet z netflixa nie ma dzwięku...
Po wyłączeniu amplitunera dzwięk idzie z samego tv ok, ale podłączony poprzez hdmi arc cisza....
Przełącz w menu tv dźwięk wyjście na głośniki zewnętrzne
Dzwiek automatycznie się zmienia na system audio ale jest czisza...
Witam , u mnie ten sam problem od dwóch dni, telewizor sam się zaaktualizował, i od tej pory kino włącza się razem z TV, wszystko działa oprócz dźwięku, nie pomogło przywracanie ustawień fabrycznych, nie wiem co zrobić z tym. Dodam, że zestaw 2 lata chodził bez zarzutu. Tv jaki posiadam to KD-65XF8505, amplituner Yamaha RX-V485
Hej
Zgłoś sprawe na infolinie sony, coś się przy aktualizacji wysypało. Pozostaje nam czekać do kllejnej aktualizacji.
Jeśli problem zniknąłby u Ciebie lub sam jakoś byś Sobie z nim poradził to proszę daj znać 🙂
Witam Spróbujcie przestawić w menu ustawień telewizora/oglądanie telewizji/zewnętrzne wyjścia/ Format sygnału 4K HDMI/ Ulepszony format zmienić na Standardowy format i sprawdzić czy jest dźwięk po ARC w amplitunerze.
U mnie akurat było ustawione w sposób, który opisałeś i nie działa mimo to. Ogólnie u mnie sterowanie ARC działa, włącza się sprzęt razem, jedynie nie ma dźwięku z kina.