anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jakość Sony - ogromny zawód kd-55xd8005

profile.country.PL.title
Luigi_81
Poszukiwacz

Jakość Sony - ogromny zawód kd-55xd8005

Witajcie

Kilka dni temu tv przestał współpracować, ekran albo czarny , albo fioletowe pasy, czasem uruchamia się normalnie, ale po kilku chwilach zaczynają się pojawiać piksele. Tv kupiony w grudniu 2016, natomiast działał w zasadzie od 2019

wcześniej bardzo sporadycznie..godzin przepracowanych mało. Opinia serwisu panel uszkodzony , otrzymałem propozycje naprawy AEP za 3 676 zł, z gwarancją 2 lata. Szczerze mówiąc jestem oburzony propozycja, gdyż w sieci można ten model kupić taniej po pierwsze, po drugie taniej można kupić tv o lepszych parametrach nowy. Niekoniecznie Sony. Po trzecie zainwestowałem w tv ok 5tys zł, sprzedawać euro AGD rozpływał się nad jakością Sony gwarantując wieloletnie zadowolenie. Mógłbym tu wymienić jak bardzo kłopotliwe było nawet sporadyczne używanie tego tv, samoczynne resety, brak chęci współpracy z soundbarem Sony mimo wielokrotnych konfiguracji, przestajacy nagle działać pilot nie z winy baterii, gubiący sieć wifi notorycznie. Serwisowi Sony podziękowałem za propozycje wydania kolejnych blisko 4tys na ich sprzęt, dziękuję również tutaj, od lat kupuje sprzęt Sony konsole PS3, PS4 , tv, soundbar. Na tym koniec tv wybiorę innej marki, Sony każdemu odradzam, tak właśnie dlatego, że trafił mi się taki egzemplarz za niemałe pieniadze który w zasadzie posłużył mi przez 1,5roku. 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Luigi_81,

 

Bardzo nam przykro z powodu uszkodzenia matrycy. Czy moglibyśmy prosić Cię o przesłanie w wiadomości prywatnej informacji o powodzie odmowy reklamacji. Postaramy się ustalić powód odmowy oraz przyczynę usterki i wrócimy do Ciebie z tą informacją.

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

profile.country.PL.title
Luigi_81
Poszukiwacz

Oczywiście. Wyjaśnienie zostało wysłane. 

profile.country.PL.title
Luigi_81
Poszukiwacz

Aktualizacja dla zainteresowanych: serwis Sony nie zna przyczyny usterki, mimo niewielkiej ilości przepracowanych godzin nie ma możliwości naprawy, gdyż Sony nie potrafi naprawić swojego tv. Serwis poinformował mnie, za zakupiony model to niszowy produkt Sony (5tys zł w 2017r.) A dziś mogę zapłacić 3.7tys zł aby otrzymać AEP z gwarancją na 2 lata. Jeśli ktoś rozważa zakup Sony polecam się zastanowić kilka razy, poczytać zwłaszcza zle opinie, ja w nie nie wierzylem ufając legendom o trwałości i jakości. Pomijajac usterkę użytkowanie tego tv powinno być przyjemnością, było bardzo męczące ze względu na ilość problemów z jakimi spotkałem się użytkując tv. 

profile.country.PL.title
Luigi_81
Poszukiwacz

Skandaliczne jest to, że: serwis nie wie co jest przyczyna awarii, nie potrafi też naprawić tv, a brak odpowiedzi od pozornie zainteresowanego przedstawiciela Sony na tym forum przelewa czarę goryczy. Prywatna korespondencja o której piszę się w tym wątku pozostaje bez odpowiedzi. Brawo Sony tak trzymajcie.