Podziel się wrażeniami!
Ponieważ po sieci krążą takie wiadomości że można wgrać soft do TV Sony XG 9505 soft z nowszego XH 9505.
Chodzi o zastąpienie oprogramowania 6.4758 przeznaczonego do wersji G oprogramowaniem wersji 6.4770 dedykowanemu wersji H ,proszę o zajęcie stanowiska przez Support SONY co z tym fantem zrobić i jeżeli tak się zrobi co z prawami gwarancyjnymi.Zaznaczam że XG przyjmuje oprogramowanie jako prawidłowe i nowsze,ale ponieważ mam cień wątpliwości przerywam aktualizację.
Proszę więc o jasne stanowisko !!!.
edkozio jak support potwierdzi Twoją teorię, to Ja też spróbuję wgrać sobie ten soft. Sony xg8096 na Sony xh8096 może będzie Android 9.0. Jak coś będziesz wiedział to daj znać.
Cześć edkozio,
Przekazałam TWoje pytanie do Supportu, damy znać, jak tylko coś usłyszymy.
A czy kontaktowałeś się już sam bezpośrednio z działem wsparcia Sony, czy uzyskałeś jekieś informacje?
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam p.Agnieszko.
Pytanie o podobnej treści przekazałem również do Supportu SONY identyfikator zgłoszenia to 20634662,z działem
wsparcia niestety nie,myślę że to poważna sprawa bo nie dotyczy indywidualnego przypadku.
Pozdrawiam
edkozio
Witaj ponownie, edkozio,
przekazuję tutaj stanowisko naszego Supportu:
------------
Jako producent zalecamy korzystanie jedynie z dedykowanego oprogramowania dla danego modelu. Aktualizacja/wygranie innego oprogramowania niż przez nas zalecane, może skutkować nieprawidłowym działaniem telewizora, lub też anulowaniem gwarancji.
-------------
Przykro mi, że nie jest to odpowiedź, na którą liczyłeś, ale wygląda na to, że bezpieczniej będzie trzymać się oprogramowania dedykowanego Twojemu modelowi....
pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J
Oto oficjalna odpowiedź Supportu SONY
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do zgłoszenia, informuję, iż zgodnie ze specyfikacją producenta oprogramowaniem dedykowanym odbiornikowi z serii XG9505 jest wersja v6.3632:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-55xg9505/downloads/0...
Nie zalecamy aktualizacji oprogramowania dedykowanych innym modelom odbiorników Sony - przy
ewentualnej usterce telewizora traci Pan gwarancję producenta.
Proszę nie wgrywać oprogramowania dedykowanego serii XH 9505.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub kontakt telefoniczny pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Z wyrazami szacunku,
Martyna Michalska
Tak skończył się sen o nowszym SONY za mniejszą kasę.
Pozdrawiam rozczarowanych.
edkozio
Cześć, edkozio, wygląda na to, że opinie się zgadzają...
Jeszcze raz, bardzo mi przykro z powodu Twojego rozczarowania, a mimo to życzę udanego użytkowania TV.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Tere-fere
a teraz samo Sony oferuje dokładnie to samo oprogramowanie do obu modeli w oficjalnym update.
Niestety zawiera ono koszmarne błędy, które powodują losowe zaniki dźwięku przekazywanego przez eARC do soundbara. 😞
Tak więc można powiedzieć, że sami nie zastosowali się do własnych wytycznych wszystko ujednolicając, a teraz ja jako użytkownik początkowo dobrego TV ponoszę tego przykre konsekwencje 😞