Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam problem z dźwiękiem z Netflix po aktualizacji. Telewizor podłączony do amplitunera Onkyo przez HDMI ARC. Przed aktualizacją w menu Netflixa mogłem wybrać dzwięk 5.1 lub inny obecnie takiej opcji nie ma.
Problem jest również z samym sygnałem przesyłanym do amplitunera wcześniej przy odtwarzaniu z netflix na amplitunerze zapalała się ikonka "HD" obecnie się nie zapala.
Dodam że jeżeli odpalę film z dysku sieciowego to ikona "HD" się zapala i dźwięk idzie w 5.1
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
zbygaaj napisali:pod warunkiem ,że nie masz włożonego jacka do gniazda słuchawkowego w telewizorze
Dzięki,
nie sprawdziłem faktycznie siedziała przejściówka po wyjęciu opcje wróciły - rozwiązane!!!
zmień w TV w ustawieniach głośnika na System audio zamiast stereo
Tak jest ustawione - "System audio"
Ustawienie na "Głośnik" powoduje wyłączenie przesyłania dźwięku do amplitunera!
Pisałem tylko o problemie z Netflixem - inne źródła np z NAS odtwarzają dźwięk poprawnie
No to Netflix ->dźwięk i napisy-> i wybierasz 5.1 pod warunkiem ,że nie masz włożonego jacka do gniazda słuchawkowego w telewizorze innych ustawień nie ma