anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55X8509C - netflix problem z dźwiękiem

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
zywy80
Poszukiwacz

KD-55X8509C - netflix problem z dźwiękiem

Witam,

Mam problem z dźwiękiem z Netflix po aktualizacji. Telewizor podłączony do amplitunera Onkyo przez HDMI ARC. Przed aktualizacją w menu Netflixa mogłem wybrać dzwięk 5.1 lub inny obecnie takiej opcji nie ma.

Problem jest również z samym sygnałem przesyłanym do amplitunera wcześniej przy odtwarzaniu z netflix na amplitunerze zapalała się ikonka "HD" obecnie się nie zapala. 

Dodam że jeżeli odpalę film z dysku sieciowego to ikona "HD" się zapala i dźwięk idzie w 5.1

Tagi (3)
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
zywy80
Poszukiwacz


zbygaaj napisali:

 pod warunkiem ,że nie masz włożonego jacka do gniazda słuchawkowego w telewizorze 


Dzięki,

nie sprawdziłem faktycznie siedziała przejściówka po wyjęciu opcje wróciły - rozwiązane!!!

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

zmień w TV w ustawieniach głośnika na System audio zamiast stereo

profile.country.PL.title
zywy80
Poszukiwacz

Tak jest ustawione - "System audio"

 

Ustawienie na "Głośnik" powoduje wyłączenie przesyłania dźwięku do amplitunera! 

 

Pisałem tylko o problemie z Netflixem - inne źródła np z NAS odtwarzają dźwięk poprawnie

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

No to Netflix ->dźwięk i napisy-> i wybierasz 5.1 pod warunkiem ,że nie masz włożonego jacka do gniazda słuchawkowego w telewizorze innych ustawień nie ma

profile.country.PL.title
zywy80
Poszukiwacz


zbygaaj napisali:

 pod warunkiem ,że nie masz włożonego jacka do gniazda słuchawkowego w telewizorze 


Dzięki,

nie sprawdziłem faktycznie siedziała przejściówka po wyjęciu opcje wróciły - rozwiązane!!!