anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55X9305C zdeformowany dźwięk

profile.country.PL.title
jolajan1
Poszukiwacz

KD-55X9305C zdeformowany dźwięk

Dwa tygodnie temu zakupiłem w/w tv i od tego czasu średnio kilka razy dziennie najczęściej kilka sekund po włączeniu dźwięk na około 3-4 sekundy zniekształca się przyjmując dźwięk jakby mocno przyspieszonej płyty.

Efekt ten włącza się również czasami po zmianie kanału.

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Nie pozostaje nic jak oczekiwanie na aktualizację.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Witaj @jolajan1

 

Proszę o informację czy problem występuje, gdy próbujesz odtworzyć film z pendrive'a lub odebrać sygnał przy pomocy HDMI z komputera czy odtwarzacza.

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

Karolina

FullSizeRender-3.jpgPani Community Manager Karolino L. - czy mogę liczyć na Pani odpowiedź w innym wątku?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


Sony_cannot_play napisali:

Pani Community Manager Karolino L. - czy mogę liczyć na Pani odpowiedź w innym wątku?


Kolego, istnieje coś takiego jak prywatna wiadomość. Jeśli masz pytanie do Karoliny, wyślij jej PW.

Naprawdę nie ma potrzeby robienia bałaganu w każdym miejscu na forum. 

 

 

Dziękuję za informację Panie Expert. Zwyczajnie Pani Community Manager Karolina L. nie odpowiedziała na moje pytanie, a tu się pojawiła, więc ja szybko skorzystałem z okazji i poszedłem Jej śladem. Nie zauważyłem wcześniej, że są tu PW. Chociaż nie wiem, czy warto z nich skorzystać, bo czekam już bardzo długo na odpowiedź z supportu Sony na mail, więc mam obawy, czy jest to rzeczywiście skuteczna metoda kontaktu z Sony. Tym niemniej dam Sony szansę, mimo że mnie SONY zostawiło z niepełnosprawnym sprzętem na gwarancji bez żadnych skrupułów.

Pewnie nadal nie wiesz, kiedy wróci vTuner?

FullSizeRender-3.jpg

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


Sony_cannot_play napisali:

 

Pewnie nadal nie wiesz, kiedy wróci vTuner?

 


Skoro z góry wiesz jaka jest moja odpowiedź, to po co pytasz?

 

Jeśli liczysz, że zamieszczając swoje żale w każdym możliwym wątku na forum cokolwiek przyspieszysz, to przykro mi, ale mylisz się. Sugeruję Ci skupić się na rozmowach z Supportem, który zdaje się z tego co pisałeś, kontaktował się już drogą mailową.

No cóż. Z support Sony wymieniłem już wiele maili. Ich odpowiedzi sprowadzają się głównie do przepraszania, że tak długo musiałem czekać na odpowiedź, a następnie do pouczania mnie jaka to poważna sprawa i że dotyczy nie tylko mnie. Jakbym nie wiedział :slight_smile: Podpowiedz, co rozumiesz przez skupienie się na rozmowach z supportem. Właśnie wysłałem na support Sony mail z moimi roszczeniami i uzasadnieniem prawnym. Co? Mam ich pytać codziennie o termin przywrócenia usługi vTuner? Jeśli ma to mi pomóc, to bardzo chętnie przyjmę każdą sugestię. Nie musi być na forum, może być na pw.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

czy problem nadal występuję? W jakim przypadku to występuje - z jakiego zródła korzystasz (USB, telewizja naziemna, HDMI)?

 

Pozdrawiam