Podziel się wrażeniami!
Dwa tygodnie temu zakupiłem w/w tv i od tego czasu średnio kilka razy dziennie najczęściej kilka sekund po włączeniu dźwięk na około 3-4 sekundy zniekształca się przyjmując dźwięk jakby mocno przyspieszonej płyty.
Efekt ten włącza się również czasami po zmianie kanału.
Witam,
Nie pozostaje nic jak oczekiwanie na aktualizację.
Pozdrawiam
Witaj @jolajan1
Proszę o informację czy problem występuje, gdy próbujesz odtworzyć film z pendrive'a lub odebrać sygnał przy pomocy HDMI z komputera czy odtwarzacza.
Pozdrawiam serdecznie,
Karolina
Pani Community Manager Karolino L. - czy mogę liczyć na Pani odpowiedź w innym wątku?
Sony_cannot_play napisali:
Pani Community Manager Karolino L. - czy mogę liczyć na Pani odpowiedź w innym wątku?
Kolego, istnieje coś takiego jak prywatna wiadomość. Jeśli masz pytanie do Karoliny, wyślij jej PW.
Naprawdę nie ma potrzeby robienia bałaganu w każdym miejscu na forum.
Dziękuję za informację Panie Expert. Zwyczajnie Pani Community Manager Karolina L. nie odpowiedziała na moje pytanie, a tu się pojawiła, więc ja szybko skorzystałem z okazji i poszedłem Jej śladem. Nie zauważyłem wcześniej, że są tu PW. Chociaż nie wiem, czy warto z nich skorzystać, bo czekam już bardzo długo na odpowiedź z supportu Sony na mail, więc mam obawy, czy jest to rzeczywiście skuteczna metoda kontaktu z Sony. Tym niemniej dam Sony szansę, mimo że mnie SONY zostawiło z niepełnosprawnym sprzętem na gwarancji bez żadnych skrupułów.
Pewnie nadal nie wiesz, kiedy wróci vTuner?
Sony_cannot_play napisali:
Pewnie nadal nie wiesz, kiedy wróci vTuner?
Skoro z góry wiesz jaka jest moja odpowiedź, to po co pytasz?
Jeśli liczysz, że zamieszczając swoje żale w każdym możliwym wątku na forum cokolwiek przyspieszysz, to przykro mi, ale mylisz się. Sugeruję Ci skupić się na rozmowach z Supportem, który zdaje się z tego co pisałeś, kontaktował się już drogą mailową.
No cóż. Z support Sony wymieniłem już wiele maili. Ich odpowiedzi sprowadzają się głównie do przepraszania, że tak długo musiałem czekać na odpowiedź, a następnie do pouczania mnie jaka to poważna sprawa i że dotyczy nie tylko mnie. Jakbym nie wiedział Podpowiedz, co rozumiesz przez skupienie się na rozmowach z supportem. Właśnie wysłałem na support Sony mail z moimi roszczeniami i uzasadnieniem prawnym. Co? Mam ich pytać codziennie o termin przywrócenia usługi vTuner? Jeśli ma to mi pomóc, to bardzo chętnie przyjmę każdą sugestię. Nie musi być na forum, może być na pw.
Witam,
jolajan1 czy problem nadal występuję? W jakim przypadku to występuje - z jakiego zródła korzystasz (USB, telewizja naziemna, HDMI)?
Pozdrawiam