anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

Witam.

 

  Mam problem z uruchomieniem Netflixa. Po resecie TV przez 1-2 dni aplikacja uruchamia się bez problemów. Następnie nie można jej uruchomić. Strona Netflixa się otwiera, ale nie może się załadować. YouTube uruchamia się normalnie. Trzeba ponownie resetować TV. Wracałem już do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Sprawdzałem przy połączeniu na wi-fi i na kablu LAN. Nie ma kłopotów z Internetem (prędkość 120 Mb/s). Inne urządzenia laptopy, tablety i telefony łączą się z Netflixem bez problemów. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?

23 ODPOW. 23
profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

zerknij czy którąc z aplikacji nie zapycha CI pamięci podrecznej...

 

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Pamięć nie jest zapychana. Praktycznie używam tylko Netflix, Youtube i Spotify. Problem jest tylko z Netflixem. Po restarcie TV wszystko wraca do normy na około 2 dni.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@pepe-29  napisz jaki dokładnie problem występuje? Czy aplikacja "ładuje się" cały czas bez skutku? Czy jest jakikolwiek komunikat o błędzie? 

Dodatkowo wyczyść dane oraz pamięć aplikacji Netflix (po wybraniu jej z menu HOME - Ustawienia - Aplikacje - Netflix), a jeśli problem będzie występował nadal to dodatkowo wyczyść pamięć podręczną całego odbiornika (HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej).

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Witam.

 

 

   Problem występuje chyba tylko przy podłączeniu TV kablem sieciowym. Przy wi-fi tego nie zauważyłem. Netflix próbuje się załadować, ale bez skutku. Nie ma żadnego komunikatu o błędzie. Muszę wtedy resetować odbiornik i przez jakiś czas jest ok (około 2 dni). Pamięć podręczna i dane były czyszczone. Wróciłem też do ustawień fabrycznych. 

Inne aplikacje działają dobrze. Mój laptop jest także podłaczony do routera kablem i mie ma kłopotów z Netflixem. Także router jest ok. Wygląda to, moim zdaniem, jakby Netflix na TV Sony nie wykrywał, że jestem podłaczony przez kabel i stara się łączyć przez wi-fi.

profile.country.PL.title
kandrzej
Poszukiwacz

Mam te same objawy i na razie nic nie pomaga. Co ciekawe, od miesiąca mam problem z otwarciem filmu ze smartfona na telewizorze w YouTube

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgłosiłem Wasze problemy ponownie do supportu - oto odpowiedź:

Połączenie wifi faktycznie jest zaprojektowane w telewizorze jako domyślne, ponieważ większość klientów w taki sposób łączy się z Internetem. Proszę jednak podłączenie odbiornika przewodem LAN, a następnie w ustawieniach sieci wyłączyć wifi poprzez opcję "Wi-fi wbud.". Dodatkowo proszę o informację, czy w międzyczasie (od resetu do ponownego wystąpienia usterki) telewizor łączył się z innymi urządzeniami bezprzewodowo - przykładowo kopia lustrzana lub Wifi Direct?

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

 U mnie praktycznie dosyć regularnie występują problemy z łączeniem do Netflixa (około 2 dni). Telewizor nie łączył się bezprzewodowo z innym urządzeniem w tym czasie. Ale czasami jak korzystałem z Chromecast na smartfonie to też nie chciał się łączyć z TV. Trzeba było też resetować telewizor i wszystko wracało do normy. Wyłączyłem teraz wbudowane wi-fi i będę obserwował. Inna aplikacje działają normalnie.

profile.country.PL.title
kandrzej
Poszukiwacz

A macie też problem z uruchomieniem filmu z YouTube, streamingowanego ze smartfona. Problem nawet jest otworzyć w ten sposób zdjęcia ze stron WWW. Wystapiły te problemy od poczatku stycznia. Wcześniej było wszystko ok i spokojnie można było przesyłać filmy i zdjęcia na telewizor. Teraz się tego nie da zrobić. film, pomimo udostepnienia się nie otwiera, a strona WWW, nie zawiera zdjęć, tylko txt

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

U mnie też czasami nie działa Chromecast przy przesyłaniu filmików z Youtube na TV. Trzeba zresetować TV i wszystko działa.