Podziel się wrażeniami!
Witam.
Mam problem z uruchomieniem Netflixa. Po resecie TV przez 1-2 dni aplikacja uruchamia się bez problemów. Następnie nie można jej uruchomić. Strona Netflixa się otwiera, ale nie może się załadować. YouTube uruchamia się normalnie. Trzeba ponownie resetować TV. Wracałem już do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Sprawdzałem przy połączeniu na wi-fi i na kablu LAN. Nie ma kłopotów z Internetem (prędkość 120 Mb/s). Inne urządzenia laptopy, tablety i telefony łączą się z Netflixem bez problemów. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?
zerknij czy którąc z aplikacji nie zapycha CI pamięci podrecznej...
Pamięć nie jest zapychana. Praktycznie używam tylko Netflix, Youtube i Spotify. Problem jest tylko z Netflixem. Po restarcie TV wszystko wraca do normy na około 2 dni.
Witam,
@pepe-29 napisz jaki dokładnie problem występuje? Czy aplikacja "ładuje się" cały czas bez skutku? Czy jest jakikolwiek komunikat o błędzie?
Dodatkowo wyczyść dane oraz pamięć aplikacji Netflix (po wybraniu jej z menu HOME - Ustawienia - Aplikacje - Netflix), a jeśli problem będzie występował nadal to dodatkowo wyczyść pamięć podręczną całego odbiornika (HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej).
Pozdrawiam
Witam.
Problem występuje chyba tylko przy podłączeniu TV kablem sieciowym. Przy wi-fi tego nie zauważyłem. Netflix próbuje się załadować, ale bez skutku. Nie ma żadnego komunikatu o błędzie. Muszę wtedy resetować odbiornik i przez jakiś czas jest ok (około 2 dni). Pamięć podręczna i dane były czyszczone. Wróciłem też do ustawień fabrycznych.
Inne aplikacje działają dobrze. Mój laptop jest także podłaczony do routera kablem i mie ma kłopotów z Netflixem. Także router jest ok. Wygląda to, moim zdaniem, jakby Netflix na TV Sony nie wykrywał, że jestem podłaczony przez kabel i stara się łączyć przez wi-fi.
Mam te same objawy i na razie nic nie pomaga. Co ciekawe, od miesiąca mam problem z otwarciem filmu ze smartfona na telewizorze w YouTube
Witam,
Zgłosiłem Wasze problemy ponownie do supportu - oto odpowiedź:
Połączenie wifi faktycznie jest zaprojektowane w telewizorze jako domyślne, ponieważ większość klientów w taki sposób łączy się z Internetem. Proszę jednak podłączenie odbiornika przewodem LAN, a następnie w ustawieniach sieci wyłączyć wifi poprzez opcję "Wi-fi wbud.". Dodatkowo proszę o informację, czy w międzyczasie (od resetu do ponownego wystąpienia usterki) telewizor łączył się z innymi urządzeniami bezprzewodowo - przykładowo kopia lustrzana lub Wifi Direct?
Pozdrawiam
U mnie praktycznie dosyć regularnie występują problemy z łączeniem do Netflixa (około 2 dni). Telewizor nie łączył się bezprzewodowo z innym urządzeniem w tym czasie. Ale czasami jak korzystałem z Chromecast na smartfonie to też nie chciał się łączyć z TV. Trzeba było też resetować telewizor i wszystko wracało do normy. Wyłączyłem teraz wbudowane wi-fi i będę obserwował. Inna aplikacje działają normalnie.
A macie też problem z uruchomieniem filmu z YouTube, streamingowanego ze smartfona. Problem nawet jest otworzyć w ten sposób zdjęcia ze stron WWW. Wystapiły te problemy od poczatku stycznia. Wcześniej było wszystko ok i spokojnie można było przesyłać filmy i zdjęcia na telewizor. Teraz się tego nie da zrobić. film, pomimo udostepnienia się nie otwiera, a strona WWW, nie zawiera zdjęć, tylko txt
U mnie też czasami nie działa Chromecast przy przesyłaniu filmików z Youtube na TV. Trzeba zresetować TV i wszystko działa.