Podziel się wrażeniami!
Witam.
Mam problem z uruchomieniem Netflixa. Po resecie TV przez 1-2 dni aplikacja uruchamia się bez problemów. Następnie nie można jej uruchomić. Strona Netflixa się otwiera, ale nie może się załadować. YouTube uruchamia się normalnie. Trzeba ponownie resetować TV. Wracałem już do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Sprawdzałem przy połączeniu na wi-fi i na kablu LAN. Nie ma kłopotów z Internetem (prędkość 120 Mb/s). Inne urządzenia laptopy, tablety i telefony łączą się z Netflixem bez problemów. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?
Hej,
też mam problem z Netflix (tylko, reszta działa ok) na nieco słabszej wersji TV (seria XD7005).
Mam sposób, który nie rozwiązuje problemu ale ułatwia życie, otóż:
gdy netflix się zawiesi nalezy wejść w ustawienia aplikacji->netflix
nastepnie klkinąc wymuś zatrzymanie
kolejno wyczyść pamieć podręczną
a potem można otworzyć netflix.
zaznaczam że ważna jest kolejność: najpierw wymusić zatrzymanie, potem czyszczenie pamięcie. odwrotnie nie działa i reset TV wtedy nie jest potrzebny.
Tak czy inaczej czekam że Sony jednak naprawi by działało zawsze, a nie tylko jak się kombinuje - nie po to kupowałem Sony, a nie jakieś Samsung czy LG by teraz kombinować
Mam podobny problem z KD-55XG8596
Nie chcę się wczytać netflix ani cda buforuje włącza się dźwięk ale obrazu nie ma na cda to poprostu wywala błąd połączenia. Wchodzę przez przeglądarkę na cda i działa jak należy. Po przywróceniu ustawień fabrycznych działa z dwa tygodnie a później znowu to samo. Ewidentny problem z oprogramowaniem. Naprawdę to w końcu. Żałuję że wybrałem Sony. Znajomy ma Samsunga i takich problemów nie ma.
Nic nie pomaga. Czy ktoś zna inny sposób poza przywracaniem do ustawień fabrycznych?
Witajcie,
miałem ten sam problem co wy... Po gmeraniach, szperaniach doszedłem do wniosku, że po prostu zatrzymam aplikacje i kurde odpukać działa Muście wejść w ustawienia/ aplikacje/ i tak jest od cholery różnych dupereli... Gdzieś na dole jest apka Netflixa i trzeba wymusić zatrzymanie Ja jeszcze wyczyściłem pamięć podręczną Netflixa, ale nie wiem czy to w czymś pomogło, w każdym razie na razie działa Zobaczymy za kilka dni