anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

Witam.

 

  Mam problem z uruchomieniem Netflixa. Po resecie TV przez 1-2 dni aplikacja uruchamia się bez problemów. Następnie nie można jej uruchomić. Strona Netflixa się otwiera, ale nie może się załadować. YouTube uruchamia się normalnie. Trzeba ponownie resetować TV. Wracałem już do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Sprawdzałem przy połączeniu na wi-fi i na kablu LAN. Nie ma kłopotów z Internetem (prędkość 120 Mb/s). Inne urządzenia laptopy, tablety i telefony łączą się z Netflixem bez problemów. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?

23 ODPOW. 23
profile.country.PL.title
JacekKam
Poszukiwacz

Hej,

też mam problem z Netflix (tylko, reszta działa ok) na nieco słabszej wersji TV (seria XD7005).

Mam sposób, który nie rozwiązuje problemu ale ułatwia życie, otóż:

gdy netflix się zawiesi nalezy wejść w ustawienia aplikacji->netflix

nastepnie klkinąc wymuś zatrzymanie

kolejno wyczyść pamieć podręczną

a potem można otworzyć netflix.

zaznaczam że ważna jest kolejność: najpierw wymusić zatrzymanie, potem czyszczenie pamięcie. odwrotnie nie działa i reset TV wtedy nie jest potrzebny.

Tak czy inaczej czekam że Sony jednak naprawi by działało zawsze, a nie tylko jak się kombinuje - nie po to kupowałem Sony, a nie jakieś Samsung czy LG by teraz kombinować :slight_smile:

profile.country.PL.title
Daresw-2
Nowicjusz

Mam podobny problem z KD-55XG8596

Nie chcę się wczytać netflix ani cda buforuje włącza się dźwięk ale obrazu nie ma na cda to poprostu wywala błąd połączenia. Wchodzę przez przeglądarkę na cda i działa jak należy. Po przywróceniu ustawień fabrycznych działa z dwa tygodnie a później znowu to samo. Ewidentny problem z oprogramowaniem. Naprawdę to w końcu. Żałuję że wybrałem Sony. Znajomy ma Samsunga i takich problemów nie ma.

profile.country.PL.title
gabriela1982
Poszukiwacz

Nic nie pomaga. Czy ktoś zna inny sposób poza przywracaniem do ustawień fabrycznych?

profile.country.PL.title
Gala557
Nowicjusz

Witajcie,

miałem ten sam problem co wy... Po gmeraniach, szperaniach doszedłem do wniosku, że po prostu zatrzymam aplikacje i kurde odpukać działa :grin: Muście wejść w ustawienia/ aplikacje/ i tak jest od cholery różnych dupereli... Gdzieś na dole jest apka Netflixa i trzeba wymusić zatrzymanie :wink: Ja jeszcze wyczyściłem pamięć podręczną Netflixa, ale nie wiem czy to w czymś pomogło, w każdym razie na razie działa :slight_smile: Zobaczymy za kilka dni :grin: