Podziel się wrażeniami!
Cześć,
mam problem z rwącym się dźwiękiem przy połączniu urządzeń wymienionych w tytlue.
Dźwięk jest czasem przerywany - nie zawsze. Jeszcze nie znalazłem zasady.
Czy spotkałeś się z podobnym problemem i masz na to radę?
Pozdrawiam
Michał
Polecamy ten artykuł: https://www.sony.pl/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-mt300/articl...
Oraz więcej na temat samego modelu, łączności, innych funkcji: https://www.sony.pl/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-mt300
Witam,
@michoja zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Połączenie soundbara z telewizorem może zakłócać sieć Wi-Fi. Jeżeli router znajduje się blisko urządzenia, proszę go wyłączyć i sprawdzić, czy dźwięk jest przesyłany prawidłowo. Poniżej przesyłam listę kompatybilnych soudbarów z telewizorem klienta, z którymi gwarantujemy prawidłowe połączenie bluetooth. Niestety soudbar klienta nie widnieje na liście, dlatego nie gwarantujemy, że połączenie będzie prawidłowe:
HT-SF200
HT-XF9000
HT-ZF9
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xe9005/articles...
Pozdrawiam