Podziel się wrażeniami!
Mam problem z TV Sony KD-55XF8596.
Kiedyś chciałem coś nagrać na pendrive i TV kazał zarejestrować go jako "zaufany".
Od tamtej pory telewizor w ogóle nie wykrywa innych dysków. Tylko ten jeden pendrive działa.
Wyrejestrowywałem, formatowałem, a na koniec wymuszałem nawet powrót do fabrycznych ustawień TV (poprzez odłączenie zasilania i włączenie trzymając dwa przyciski z tyłu obudowy).
Brak reakcji. Dalej to samo.
Ten pendrive jak i inne oraz HDD które testowałem są w pełni sprawne.
Nawet po prawdzie telewizor nie przywrócił ustawień, bo nadal jest po aktualizacji (pamiętam inny wygląd kafelków przed aktualizacją w połowie 2019r.).
Można go jakoś totalnie przywrócić do fabrycznych?
Może wtedy ruszą inne dyski.
Druga sprawa dotyczy Bluetooth.
Laptop mimo "połączenia się" z TV, w ogóle go nie wykrywa po wciśnięciu WIN+K.
Czytałem w innym temacie, że trzeba niby wejść w "Kopia Lustrzana" na TV, ale w ogóle nie mogę znaleźć takiej opcji.
Będę wdzięczny za pomoc!
Witam,
@Erwiniasty skonsultowałem jeszcze sprawę z supportem - oto odpowiedź:
Jeśli telewizor aktualnie nie wykrywa żadnych nośników pamięci USB, a klient wykonał wszystkie możliwe aktualizacje oraz przeprowadził reset do ustawień fabrycznych to pozostaje wyłącznie weryfikacja serwisowa.
Zgłosić ją można poprzez ten formularz - https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.
Pozdrawiam
Witam,
@Erwiniasty wybierz opcję, że nie posiadasz konta MySony i bez problemu powinieneś zarejestrować naprawę.
Pozdrawiam