anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

Witam,

Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.

Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.

 

Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.

 

1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?

2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)

 

Bogdan

152 ODPOW. 152
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

U mni enie ma nadal restartow po upgrade i wylaczeniu Bravia Sync (nie wiem co pomoglo).
Zalaczam tabliczke znamionowa (SN wymazalem)

 

 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

20210118_094126.jpg

profile.country.PL.title
yaro626
Użytkownik

Mój xh9005 z września 2020, belgia.Nie mam restartów ani nic podobnego nie wyłączałem.

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Doradca

2020.09 Belgia, oglądam filmy z płyt, gram. Google aktualizacje wyłączone i puki co super.

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Mój: 2020/06. Ciągłe restarty, również wczoraj wieczorem raz.

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Doradca

Po prostu bardzie cię nie lubi telewizorek :slight_smile:

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Czy kto kto ma Bravie z data produkcji X'2020 ma problemyz restartami?

profile.country.PL.title
Tommas84
Poszukiwacz

U mnie po ponad 3 tygodniach spokoju, wczoraj znowu się zrestartował. Tym razem wyłączył się nie na 1 sekundę tylko na 3 sekundy i w dodatku ekran nie był czarny tylko śnieżyc i było słychać trzaski. Poprzednio zrobiłem aktualizacje, wyłączyłem Bravia Sync oraz pozostałe rzeczy, o których pisaliście wcześnie. Dzisiaj po restarcie ponownie po około 2 godzinach to samo. Macie jeszcze jakiś pomysł co pozmieniać.

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

Albo czekać na następną aktualizacje, która może to poprawi albo zgłaszać usterkę i wołać serwis... Serwis zabierze tv na 3 tyg i nie ma gwarancji że cokolwiek zrobią... Póki co nic innego nie pozostaje na tym etapie... 

profile.country.PL.title
Tommas84
Poszukiwacz

To zgłoszę niech zabierają i sprawdzają tylko czy dają zastępczy ?