anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

Witam,

Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.

Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.

 

Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.

 

1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?

2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)

 

Bogdan

152 ODPOW. 152
profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

A przy okazji jak ubezpieczałem dodatkowo na wszystko mojego LG to mogłem go wymienić za byle jaki problem :slight_smile:

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Tak, ale ubezpieczenie można tylko zdaje się przy zakupie wykupić, później już odpada...

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

No tak

profile.country.PL.title
plusio76
Użytkownik

Zatem o żadnym polubownym zwrocie tego **** nie może być mowy...

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

Co wy macie z tymi restartami. Po ostatnim update jest naprawde dobrze.
Mialem tylko 1 restart. Wydaje mi sie, ze czasami robia jakies ukryte
aktualizacje. Wylaczylem automatyczne aktualizacje w google play na wszelki
wypadek. Mysle, że kolejny update poprawi wszystko

Pzdr FP
profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

Też już pisałem by nie aktualizować  google play to znacznie lepiej działa, a ponownie zrobiłem aktualizacje i się coś wysypało 

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

To może jakieś podsumowanie co zrobić poki co żeby się nie restartował , piszę póki co bo mam nadzieję że to tylko kwesta łatki 

 

1 najnowsza wersja oprogramowania dostępna on-line

2 Reset do ustawień fabrycznych

3 Wyłączenie Prosta kontrola IP

Kontrola RS232C - Wyłącz

5 Wyłączenie aktualizacji Google Play 

6 Wylaczenie autoamtycznego sprawdzania nowego oprogramowania 

7 Wyłącz funkcje Bravia Sync

 

Kiedyś z supportu Sony dostałem jeszcze 2 rady ale one chyba tyczyły starszej wersji oprogramowania

1 Odinstaluj tymczasowo HBOGo 

2 Odinstaluj aplikacje TuneIn 

 

Niezły cyrk jak na telewizor stworzony pod Ps5

Może ktoś jeszcze coś do tego doda ,najlepszym rozwiązaniem pewno by było odlaczyc go od gniazdka i niech sobie wisi bo trzeba przyznać wyłączony wygląda ładnie ..Ja osobiście daje Sony szansę do wiosny .Zgłosiłem usterkę mam nr sprawy ale serwisu nie wołam .Zabiorą tv na 3 tygodnie a i tak nic nie zrobią ..Obserwuje sytuację i cierpliwie czekam 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

Z PS5 nie mam żadnych problemów, reset do ustawień fabrycznych obowiązkowy i od razu wyłączenie aktualizacji Google Play po zalogowaniu się do swojego konta, Bravia Sync działa umie też bez problemowo podkreślam puki co, automatyczne sprawdzania nowego oprogramowania nie ma nic wspólnego z problemami, jeszcze jak pisałem wcześniej kupcie dobra listwę polecam Acar S8 PRO ograniczcie  urządzenia wpięte w nią mi to bardzo pomogło. 

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

Jaką date produkcji macie z tyłu tv?

Pzdr FP
profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Pażdziernik 2020 wyprodukowany w Belgii a  pilot w Chinach. Zakupiony w Euro Rtv pod koniec października, chyba prosto z taśmy.🤔😁