anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restarty bez powodu

Witam,

Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.

Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.

 

Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.

 

1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?

2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)

 

Bogdan

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Podsumowanie:

OBSERWACJE:

-od 4.12.2020 do 6.12.2020 zaobserwowałem 3 restarty telewizora (1 podczas odtwarzania z HBO, 2 z dekodera Orange). Jednemu restartowi towarzyszył restart dekodera Orange.

 

AKCJE:

- 6.12.2020 - wylaczenie Bravia Sync by sprawdzic czy restarty dekodera sa jakos zwiazane ze sterowaniem po HDMI)

- 7.12.2020 - akrualizacja oprogramowania do wersji v6.0414 (listopad 2020) - nie zauwazyłem, że jest nowa wersja

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

152 ODPOW. 152
profile.country.PL.title
JamesBong
Poszukiwacz

Może te nowe modele tak mają ?
Ja mam od paru dni   KD-55A89  i już dwa razy się restartował , zawsze to jednak się działo jak byłem blisko:

- raz to to zmieniłem audio na zewnętrzny amplituner

- drugi raz jak włożyłem pendrive pierwszy raz do TV

Bacznie obserwuje CO SIE DZIEJE

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Zakladam, ze to jednak nienormalne;)

Zakladam, ze sony chce to poprawic. Jesli tak to chetni emoge dostarcza wszystkich informacji, ktore im pomoga.

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

No akurat dziś też był reset , nawet po tej aktualizacji w której ponoć to zostało naprawione. Mam nadzieje że SONY będzie to drążyć w wyższe  progi by wszystko było poprawiane.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Kolejny 3ci reset. O tyle ciekawy, że został zrebootowany dokładnie w tym samym momencie decoder Orange podłączony po HDMI to tego telewizora.
Na tej samej listwie jest włączony FunBox i ten się nie zrebootował (uptime kilka dni).

Poza tym monitoruje zasilanie sieci i nie zarejestrowano zaniku.

Dekoder używany był od 2 lat ze starszym TV Bravia.

 

Pierwszy restart nastąpił podczas używania HBO i wtedy dekoder się nie zrebootował.

 

 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Na wszelki wypadek wyłączyłem Bravia Sync (sterowanie przez HDMI) by wten sposob odizolowac sie na poziomie sterowania przez HDMI. Zobaczymy czy nasteone restarty Bravia bde pociagały za sobą restarty dekodera (na razie zakładam, że to Bravia go zrestartowała) - przeglądnąłem net i są takie przypadki.

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

Może właśnie dekoder robi zwarcie jakieś, obniża wydajność w nowych modelach, a na starszym działa poprawnie, a może też kabel HDMI tak robić, można wiele teorii spiskowych :slight_smile:   

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Przyjałem strategie by robić jedna zmiane na raz: zaczałem od wyłączenia Bravia Sync. Potem odłącze dekoder lub zmienie kabel HDMI. Bde pisał o rezultatach jesli beda interesujace.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Podsumowanie:

OBSERWACJE:

-od 4.12.2020 do 6.12.2020 zaobserwowałem 3 restarty telewizora (1 podczas odtwarzania z HBO, 2 z dekodera Orange). Jednemu restartowi towarzyszył restart dekodera Orange.

 

AKCJE:

- 6.12.2020 - wylaczenie Bravia Sync by sprawdzic czy restarty dekodera sa jakos zwiazane ze sterowaniem po HDMI)

- 7.12.2020 - akrualizacja oprogramowania do wersji v6.0414 (listopad 2020) - nie zauwazyłem, że jest nowa wersja

 

 

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, zapytałam wsparcie techniczne o pomoc. Jak tylko pojawi się odpowiedź, dam znać.