anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-60XF8305 Problem z 4k na HDMI 2 i 3

profile.country.PL.title
corran11
Poszukiwacz

KD-60XF8305 Problem z 4k na HDMI 2 i 3

Witam,

Mam problem z telewizorem KD-60XF8305 kupionym około rok temu (ważna gwarancja)

Problem polega na odtwarzaniu obrazu powyżej full hd z wejść HDMI 2 i 3

W opcjach TV włączone mam: Format sygnału HDMI - Ulepszony format 

 

Problem pojawia się gdy do wejścia HDMI 3 (ARC) lub HDMI 2 podłączam Playstation 4 Pro lub PC 

Po kilku chwilach TV zaczyna gubić obraz, tak jakbym odłączał źródło. Obraz miga na czarno i wyświetla się podpis z nazwą źródła i rozdzielczością. Obraz co sekunde przełącza się ze źródła na czerń. Jest to zarówno przy podłączeniu PC jak i PS4 Pro, efekt jest znacznie gorszy przy podłączeniu PC bo tam miga od razu, na konsoli na ogół daje się najpierw troche pograć - jest to nieregularne

Przy wejściu HDMI 2 jest lepiej ale wciąż źle - gubienie obrazu z PC jest co kilka minut (na sekunde), z konsoli jest znacznie rzadziej ale też się zdarza. 

 

Bardzo proszę o wsparcie - czy jest to wada telewizora czy ustawień lub softu?

 

Dziekuje z góry za wszelką pomoc

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
corran11
Poszukiwacz

Widze Dawid ze masz bardzo podobne problemy jak ja

I tak samo probujesz kombinowac i szukac roznych opcji i tak samo ostatecznie problem wraca

 

Mysle ze zaden z nas nie uniknie zwrotu na gwarancje

profile.country.PL.title
DawidP1
Użytkownik

Czy udało się Tobie rozwiązać problem z migotaniem obrazu? Na avforums też jedna osoba opisuje ten problem ale brak rozwiązania, na forum ppe też opisany jest ten problem i tam ktoś ustawił wyjście 2060p YUV 4.2.0 w konsoli i podobno problem ustąpił jeszcze tego nie sprawdzalem ale wydaje mi się zresztą tak przeczytałem że pogarsza obraz innym rozwiązaniem jest zmiana nazwy urządzenia podpietego do tv czyli zamiast wyświetlania Playstation 4 że było konsola do gier ale w sony nie widzę takiej opcji te dwa rozwiązania są zaczerpnięte od użytkowników Samsunga gdzie mają problem nagminny przynajmniej wcześniej mieli