- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
KD-65XE9305 - Netflix Dolby Vision i 4K niedostępne po podłączeniu słuchawek bluetooth.
Cześć,
zauważyłem, że gdy podłączam słuchawki bluetooth Philips SHB3060 to nie mam już możliwości oglądania filmów na Netflix (tym wbudowanym w TV) w 4K i Dolby Vision. Po wyłączeniu słuchawek loga 4K i Dolby Vision wracają.
Próbowałem oszukać system odpalając film z ww. logami i w trakcie włączyłem wcześniej sparowane słuchawki - w momencie gdy połączyły się z tv Netflix się przełądował i nie było już 4K i Dolby Vision.
Dziwna sytuacja - czy ktoś się może już z tym spotkał i rozwiązał?
Mam Oreo.
Pozdrawiam
Dawid
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam Sony A1E sprawdzilem i mam to samo (słuchawki bluetooth Bluedio) ,przed aktualizacja wszystko było ok ,może to wina Netflixa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie ,rozmawiawialem z infolinia techniczna Netflixa stwierdzili ,ze jest to pierwszy przypadek (wiec prosze zadzwon)ale uwazaja ,ze ewidentnie jest to wina Sony i niestety nie sa w stanie nic zrobic .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
dziękuję za odpowiedź. Będę się w pierwszej kolejności kontaktował z Netflix - zobaczymy co powiedzą - dam znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie powiedzą skierują do Sony ,Sony skieruje do Netflixa a tak naprawdę to do Google trzeba się zgłosić .Ja przerabiałem już temat dźwięku na Netflixie bo zamiast wbudowanych głośników korzystam z głośników komputerowych 2.1 poprzez gniazdo słuchawkowe w TV i bardzo podobnie wystarczy wyjąć jacka słuchawkowego i Netflix się zatrzymuje i w opcjach pojawia się już dźwięk 5.1 wkładam jacka słuchawkoego Netflix pauzuje i już tylko dostępny dźwięk stereo nie wiem komu to przeszkadzało bo na androidzie 5 było bez zaczenia czy jack jest w wejściu słuchawkowym TV czy nie od Androida 6 jest jak opisałem wyżej.Dlaczego tak jest nikt nie potrafił wytłumaczyć ale żeby było ciekawiej innym aplikacjom ten układ nie przeszkadza np.Amazon Prime dźwięk w każdej konfiguracji jest dostępny jako 5.1.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo ten cały OREO to jedno wielke guano o serwisie sony nie wspominająć. TV też padaka. Sam zastanawiam się czy nie sprzedać swojego TV i dołożyć na jakiegoś PANSA lub eLG. Sony na pewno nie kupię, nawet gdyby mi dopłacano 3/4 wartości. Łącznie z konsolą PS4Pro. Sprzęt za ponad 2k i nie odtwarza Bluray 4K - śmiech na sali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na 100% to wina Oreo ,dziś miałem wymienianą płytę główną z Androidem 7 i po podłączeniu słuchawek bluetooth
jest dostępne Dolby Vision i 4K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za podpowiedzi.
Skontaktowałem się z Sony w tej sprawie i założyli sprawę u techników - mam czekać na odpowiedź.
W międzyczasie kupiłem słuchawki Sony WH-CH700N i niestety bez zmian w omawianym temacie.
PS Słuchawki i tak sobie zatrzymam bo są dużo lepsze od moich starych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety aktualizacja 6.6510 z dnia 22.05.2019 nie naprawia tego problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam - najnowsza aktualizacja systemu niestety nie rozwiązuje problemu.
- « Poprzedni
- Następny »