anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XF9005 - nie reaguje na pilota.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

KD-65XF9005 - nie reaguje na pilota.

Witam,

Od wczoraj nie działa możliwość włączenia TV za pomocą pilota oryginalnie dołączonego do TV, jak również pilotów sparowanych (od blu-ray marki Sony oraz UPC Horizon). Pilot działa: sprawdziłem poprzez aparat w telefonie wiązkę podczerwieni.

Jedyna opcja, która działa w pilocie to od TV to funkcja mikrofonu.

 

W związku z tym nie mam możliwości wejścia pilotem w ustawienia i (HOME, HELP i inne przyciski nie działają - prócz wspomnianego mikrofonu) i np. przywrócić do ustawień fabrycznych. 

 

Co robić? ...

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Bajka. 

Musiała zadziać się jakaś aktualizacja i przed 10 minutami z głupia franc pilotem od BR wyłączyłem TV. Ponowiłem test pilotem od TV. Wszystko działa prawidłowo. 

 

Czyli wszystko SAMO zaczęło działać (2 dni temu na bank pilot nie działał, bo z uporem maniaka "bawiłem się" pilotem dołączonym do TV oraz do BR).

 

Jak widać ekspert SONY nie pomógł... odesłał do serwisu... Żadna pomoc.

A znając życie zapłaciłbym za wymianę czujnika podczerwieni w TV lub w najgorszym wypadku poniósłbym jakieś koszty za przyjazd/pomoc serwisanta.

 

Dane z ustawień (nie wiem, czy będą komuś pomocne; nie mam pojęcia jakie dane były wcześniej): 

 

Wersja jądra
3.10.79

Kompilacja
bravia_atv3_4k_EU-user 8.0.0 opr2.170623.027.s32 665551 release-keys

Aktualizacja oprogramowania systemowego:
T03.2.0.1.3

 

@Frustrat - wracając do Twojego pytania: na chwilę obecną działa stabilniej niż dział wcześniej. Odpukać. Bo jeśli będę musiał znów umieszczać tu posty z pytaniem do eksperta... 

 

Życzę każdemu braku takich kłopotów lub szybszego i bezkosztowego ich rozwiązania.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Dwa i pół tygodnia później wszystko wróciło do normy i telewizor reaguje już normalnie na wszystkie piloty z nim zsynchronizowane. 

Do przeczytania za dwa lata - gdy ponownie wystąpi przedmiotowy problem. 

Chyba, że wcześniej siądzie mi TV (odpukać!!!), ale wtedy to chyba przerzucam się na inną markę. 

 

Pozdrawiam wszystkich cierpliwych użytkowników produktów marki SONY, którzy spotykają się z problemami nierozwiązywalnymi przez ich support. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jeżeli baterie w pilocie są po wymianie, a TV nadal nie reaguje na komendy z pilota, sugeruję skontaktować się z autoryzowanym serwisem, gdzie przeprowadzą kompleksową analizę problemu i zaproponują rozwiązanie. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli masz taką możliwość podłącz klawiaturę USB i spróbuj zrobić reset.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Cześć djrychu,

Dorwałem klawiaturę na usb, ale niestety reset nic nie pomógł... 

Więc pewnie wizyta w serwisie mnie nie ominie...

Dzięki za próbę pomocy. 

profile.country.PL.title
lukaso_g
Poszukiwacz

Hej,

 

Mam ten sam problem. Wymienili Ci pilot na nowy?

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Cześć, nie. Pilot mam ten sam. Wziąłem go do znajomych i sprawdziłem czy działa - i działa. 

Obawiam się, że problemem może być czujnik/czytnik podczerwienie w TV... Ale pewności nie mam.

Od kiedy masz ten problem? Bo zastanawiałem się, czy może nie jest to jakiś problem z softem, który się zaktualizował w międzyczasie, ale po przywróceniu stawień fabrycznych, to chyba powinno działać prawidłowo (a nie działało). Ja tę sytuację u mnie zauważyłem 18 listopada. 

profile.country.PL.title
Frustrat
Użytkownik

Ewidentnie problem jest po stronie odbiornika podczerwieni w samym tv. U mnie działa ale kąty działania pilota są dość słabe. Myślałem, że to jego wina ale sprawdziłem na swoim starszym telewizorze od Sony i tam nieważne w którą stronę skierujesz naszego pilota, telewizor reaguje natychmiast. Warto wspomnieć, że wersja na USA ma dodatkowy zewnętrzny odbiornik podczerwieni...    

Przy okazji zapytam, jak działa fabryczny odtwarzacz po aktualizacji do android 9 ?

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Bajka. 

Musiała zadziać się jakaś aktualizacja i przed 10 minutami z głupia franc pilotem od BR wyłączyłem TV. Ponowiłem test pilotem od TV. Wszystko działa prawidłowo. 

 

Czyli wszystko SAMO zaczęło działać (2 dni temu na bank pilot nie działał, bo z uporem maniaka "bawiłem się" pilotem dołączonym do TV oraz do BR).

 

Jak widać ekspert SONY nie pomógł... odesłał do serwisu... Żadna pomoc.

A znając życie zapłaciłbym za wymianę czujnika podczerwieni w TV lub w najgorszym wypadku poniósłbym jakieś koszty za przyjazd/pomoc serwisanta.

 

Dane z ustawień (nie wiem, czy będą komuś pomocne; nie mam pojęcia jakie dane były wcześniej): 

 

Wersja jądra
3.10.79

Kompilacja
bravia_atv3_4k_EU-user 8.0.0 opr2.170623.027.s32 665551 release-keys

Aktualizacja oprogramowania systemowego:
T03.2.0.1.3

 

@Frustrat - wracając do Twojego pytania: na chwilę obecną działa stabilniej niż dział wcześniej. Odpukać. Bo jeśli będę musiał znów umieszczać tu posty z pytaniem do eksperta... 

 

Życzę każdemu braku takich kłopotów lub szybszego i bezkosztowego ich rozwiązania.

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Nie minęły dwa lata i znów problem powrócił. Ciekawe czy tylko ja mam takiego pecha, czy może jest nas więcej. Dzisiaj TV z oryginalnym pilotem działa z przyciskiem "mikrofonu", a nie reaguje na pozostałe przyciski. No, udało się go jakoś włączyć, ale wyłączyć już się nie chce... Tak samo nie działają sparowane z nim inne piloty (od BD czy pilot z UPC). Oczywiście piloty działają bez zarzutu. 

Przy próbie przesłania danych z telefonu na TV (youtube) nie można tego zrobić (wcześniej działało).

SONY - robiliście jakieś aktualizacje androida? Znów mam czekać 3 tygodnie na poprawną aktualizację? Bo rady "zapraszamy do serwisu" powinny być radami: "przepraszamy, przedstawiciel serwisu pojawi się w dogodnym dla Pana terminie i bezpłatnie usunie usterkę". 

 

EDIT:

* aktualizacja oprogramowania https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf90xx_x90xxf-series/kd-65xf9005/software/00... nie przyniosła spodziewanego efektu

* yt można obecnie przesyłać z telefonu na TV

profile.country.PL.title
vision2001
Poszukiwacz

Dwa i pół tygodnia później wszystko wróciło do normy i telewizor reaguje już normalnie na wszystkie piloty z nim zsynchronizowane. 

Do przeczytania za dwa lata - gdy ponownie wystąpi przedmiotowy problem. 

Chyba, że wcześniej siądzie mi TV (odpukać!!!), ale wtedy to chyba przerzucam się na inną markę. 

 

Pozdrawiam wszystkich cierpliwych użytkowników produktów marki SONY, którzy spotykają się z problemami nierozwiązywalnymi przez ich support.