Podziel się wrażeniami!
Witam po 4miesiącach użytkowania na matrycy pojawiają się ciemne plamy.Według Sony niby normalna rzecz rozszczelnienie matrycy.prawidłowy objaw zaciągania kurzu.telewizora nie wezmą do naprawy i nie chcą wymienić przecież to tylko 12tys.zł.nigdy więcej Sony
Dzwoń do serwisu,muszą go zabrać,niedawno dla ojca też zabierali xh90 bo plamka była ok2cm i zrobili to w serwisie,po tygodniu tv był już.
W tym rzecz że serwis nie chce go zabrać tylko zdjęcia zrobili i na tym koniec
Ciekawi mnie sytuacja dlaczego taka firma jak Sony nie zmieni serwisu ,skoro wie ze jest z nimi problem albo z samym serwisem albo z tymi k...wa fachowcami.
Niepojęte jest dla mnie jak potrafią obrzydzić komuś własny sprzęt.
Ja tylko opiszę sytuację jaką miał ojciec, zgłosił na infolinii że ma plamę na matrycy,po kilku dniach przyjechał gość z serwisu z Radomia i zabrał tv,po tygodniu był z powrotem i po plamie nie było śladu.
U mnie po czyszczeniu matrycy, jest bajka .
Mik Radom, to według mnie porządny serwis, kiedyś jak serwisowałem tam TV Philipsa, to nawet miałem możliwość rozmowy telefonicznej z elektronikiem z tego serwisu.
Mi wymienili tv, też miałem sporo plam... Szkoda tylko że dostałem tv bez głośników. Druga reklamacja złożona