anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD65XG9505

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
strzecha2
Poszukiwacz

KD65XG9505

Witam!!

Mam problem z dźwiękiem z Netfixa, poprzez kino domowe HT-ZF9. Przez pierwsze 15- 20 minut jest dźwięk  po czym zanika. Reset kina nie pomaga, zatrzymanie odtwarzania i powtórne czasami rozwiązuje problem. Dzwoniłem do serwisu i poradzili wyczyszczenie pamięci tymczasowej w TV. Zrobiłem to, pomogło częściowo ale następnego dnia problem powrócił - na razie raz ale obawiam się że się powtórzy. Co robić? Jak żyć?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
bolek1968
Poszukiwacz

Pewnie się udało u mnie netflix też śmiga pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jeżeli problem będzie się powtarzał, sugeruję ponowny kontakt z serwisem i być może umówienie ekspertyzy, podczas której specjalista ustali przyczynę problemu i zaproponuje rozwiązanie.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bolek1968
Poszukiwacz

Witam, w ustawieniach tv jest opcja przekazywanie dźwięku musi być na automat jeżeli jest inaczej to spróbuj może pomoże

 

profile.country.PL.title
ewaldus70
Poszukiwacz

Problem znany od początku. Zajrzyj do wątku XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
strzecha2
Poszukiwacz

Witam!!

Dzięki za odpowiedz, muszę potestować. Dam znać  co i jak😀

profile.country.PL.title
strzecha2
Poszukiwacz

Minęło dwa tygodnie. Jak na razie problem się nie powtórzył. Czyżby się udało???😀😀.

 

Przemo

profile.country.PL.title
bolek1968
Poszukiwacz

Pewnie się udało u mnie netflix też śmiga pozdrawiam