Podziel się wrażeniami!
Informacja- " Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł " tvq-pm-100(5.2.102). Nowa aktualizacja v8.2019 wgrana z USB, przywracanie ustawień fabrycznych , tzw twardy reset , sprawdzenie sieci ok., rozmowa z pomocą techniczną z Netflixa. Nie pomogło nic. Inne urządzenia w sieci działają bez problemu.
Co jest nie tak ?
Witam,
spróbuj odtworzyć wybrany film ponownie, ponieważ występował chwilowy błąd platformy Netflix. Jeżeli problem będzie się powtarzał, daj proszę znać. Będziemy próbować rozwiązać problem.
Pozdrawiam
Witam.
to nie jest chwilowy błąd platformy. Walczę z tym gdzieś od końca listopada.W Netfliks nie znaleźli błędu.
Co ciekawe zwiastuny odtwarzają się ok. Jak napisałam wcześniej był twardy reset tv, były przywracane ustawienia fabryczne ,czyszczony interfejs użytkownika, aktualizacja z USB !!! bo choć mam ustawioną automatyczną to okazało się ,że mam jakąś poprzednią wersję, chyba v8.213 nie jestem pewna, ale na pewno niższą od v8.219 .W momencie kiedy chciałam pobrać nową aktualizację otrzymywałam info ,że mam już najnowszą wersję- może tu tkwi problem?
Wi-Fi z UPC . Test sieci na platformie ok , prędkość 14 Mb/s i więcej.
Przez kilka miesięcy wcześniej nie miałam żadnych problemów z odtwarzaniem.
I jeszcze jedno pytanko- wszyskie aplikacje u mnie to 10 szt..Jak pobrać np. HBO GO ?
Dziękuję za odpowiedzi na pytania.
Witam,
Aplikacji HBO GO możesz zainstalować tylko w modelach z AndroidTV. Twój jest z zamkniętym systemem operacyjnym.
Pozdrawiam
Dzięki za info.
Czekam na poradę w sprawie Netflixa.
Pozdrawiam
Witam,
Spróbuj wykonać krok niżej:
HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.
Pozdrawiam
Pisałam wcześniej. Zrobione - nie pomogło.
Pozdrawiam.
Witam,
Jeśli problem nadal występuje, to proszę o zajrzeć do linku poniżej:
Zwrócić też uwagę na poniższe informacje:
Pozdrawiam