anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KE-55XH9005 razem z HT ZF9 3.1

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

KE-55XH9005 razem z HT ZF9 3.1

Czesc.

Od 2 miesiecy mam taki zestaw:
TV: KE-55XH9005
Soundbar: HT ZF9 3.1

Wszystko jest ok, ale pojawia sie maly problem z dzwiekiem.
TV i SOUNDBAR polaczone przez kabel HDMI zlacze ARC

PROBLEM:
w czasie ogladania tresci na TV (antena DVB, STATELITA, Netflix, YOUTUBE, Spotify - obojetne) czasem dochodzi do wylaczenia glosnikow w listwie, ale nadal dziala Subwoofer.   Wtedy musze nacisnac na pilocie TV USTAWIENIA -> DZWIEK  nastepnie wybrac glosniki w TV i ponownie wlaczyc (wybrac z listy) dwiek na Sondbar. Wtedy znow listwa gra normalnie.  Co ciekawe - dzieje sie tak kiedy w domu wylaczy/wlaczy lodowka, inne pradozerne urzadzenie - wyglada to tak jak by listwa reagowala na skok napiecia ? i wyciszala dzwiek w listwie (chociaz nadal dziala bo subwoofer dziala bez zaklocen). Byl robiony reset urzadzen. TV i sounbar byly podpinane przez rozne listwy (2 listw stabilizujace podlaczone do roznych gniazdek) oraz bezposrednio do kontaktu. Przy podlaczeniu przez kabel OPTI problem nie wystepowal (ale dzwiek jest innz i nie dziala wiele funkcji). Urzadzenia byly podpinane tez bez listw stabilizacyjnych.  Inne urzadzenia (od innych producentow) dzialaja normalnie. Problem dotyczy jedynie TV + Soundbar (HDMI ARC).
Ktos cos podpowie? 

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Czy zarówno telewizor i soundbar zostały zaktualizowane do najnowszej wersji oprogramowania?

 

Aktualizacje sterowników i oprogramowania KD-55XH9005 | Sony PL

 

Aktualizacje sterowników i oprogramowania HT-ZF9 | Sony PL

 

Jeżeli problem nadal się pojawia to skontaktuj się z naszym działem wsparcia technicznego, możesz to zrobić przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

Tak, oba urzadzenia byly resetowane.
Oba maja aktualne sterowniki. Pozniej probowalem z roznymi gniazdkami.
Problem jest o tyle irytujacy, ze telewizor daje przyzwoity obraz, a ten Soundbar HT ZF9 3.1 emituje naprawde calkiem dobry dzwiek. Jednak poziom irytacji powodowac moze furie jesli srednie i wysokie tony gina 3x na godzine. W tej klasie reakcje sprzetu na ''pierdniecie'' muchy sa raczej nie na miejscu.  
Pytanie pierwsze:
- wada pochodzi z telewizora? czy jednak z soundbaru?

Pytanie drugie:
- dlaczego sprzet (juz obojetne czy tv czy listwa dzwiekowa - to urzadzenie ktorego wada dotzcy) wylapuje i reaguje na wahniecie napiecia (od wlaczenia lub wylaczenia lodowki, ledow w suficie (maja transformator) czy piekarnika itp). Przeciez urzadzenia sa podpiete przez listwe. Inne urzadzenia (komputery, glosniki, TV, amplitunery) na tej instalacji na tych samych gniazdkach dzialaja normalnie.

profile.country.PL.title
JaroslawSony
Poszukiwacz

ja mam KD-75XH9505 z soundbarem JBL 5.1

mam problem ze sterowaniem dzwiekiem z pilota TV, raz dziala dobrze, innym razem moge tylko zwiekszac glosnosc ale zmiejszac juz nie, czasami zwiekszajac przeskakuje co drugi stopien na zmiane z MUTE.

po odpiecia zasilania od TV na minute wszystko wraca do normy ale na krotko.....

kupilem nowy kabel HDMI 2.0 i ten sam problem....

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

wez w opcjach listwy dzwiekowej wylacy eARC (daj na off) - u mnie chyba zniknal po takiej zmianie ustawien problem ze znikajacymi dzwiekami z glosnikow w desce

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

jednak ta opcja pomogla na krotko... problem powrocil... kazde wlaczenie / wylaczenie innego urzadzenia jak okap, lodowka, itpp w kuchni, lub lampki led w salonie (sa podpiete pod transformator z 230 V robi sie 12 czy 24 dla LEDOW w suficie) glos z listwy znika... 

Pomocy od SONY zadnej! Formularz nie da sie wyslac, a obsluga na infolinii to jakas porazka!

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

teraz soundbar jest podlaczony przez platynowo zlotyo brylantowy kabel  HDMI z gniazdem eARC HDMI w TV - dodatkowo polaczylem te badziewia BLUETOTHEM - zobaczymy co teraz bedzie.

Nie pojmuje - telewizor przyzwoity. Deska glosnikowa z tubka graja naprawde przyzwoicie..... 
Ale poziom irytacji w domu na SONY uzyskal poziom krytyczny na poziomie 143% - ogladasz co kolwiek i nagle dzwiek sie urywa . .. z tuby jakies szumy tylko i basy slychac.... 

Zadzwonilem do SONY, laska sie pryzwitala posluchala problemu ... nie spytala nawet o model, jedyne o co to czy mam fakture 🤦‍♂️ - porazka   ... i ze moze mi sprobowac umowic serwis.... myslalem, ze tam pracuje ktos kompetentny kto chociaz raz w zyciu na wlasne oczy widzial telewizor SONY albo chociaz walkmana... ale nie... - ten ich numer to chyba obsluguje jakies call center spod Mlawy prowadzone u rolnika w stodole na poddaszu.   Jak dla mine to chyba byl ostatni zakup SONY ... szkoda bo jak wyzej wspomnialem TV dziala calkiem dobrze - obraz jest ladny i wg mnie jest lepszy niz nie jeden OLCD od innych firm z aspiracjami do klasy premium... glosniki tez graja calkiem ladnie jak na deske (lepiej niz moj amplituner PIONNER z 5.1 i ogromnymi kolumnami) - dwiek jest mocny i czysty - moze jeszczce nie audiofillski - ale na poziomie tej grupy cenowej... to jednak taka drobnostka moze popsuc dobre wrazenie calkowicie...      Jestem calkowicie zdegustowany... Moze ktos by chcial odkupic zestaw TV i tej deski glosnikowej? Jesli ktos jest zainteresowany to prosze o kontakt.


profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

No chyba, ze ktos z SONY w koncu sie odezwie co?!

profile.country.PL.title
RoODoO
Poszukiwacz

Czy zna ktos adres email do SONY ?? Do serwisu??

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

serwis raczej nie odpisze ci na maila. Pisz na support sony 

customersupport.pl@eu.sony.com

 

Mam ten sam soundbar. Jedyne problemy to , że raz na rok albo czesciej rozlaczy sie subwoofer. Wczoraj odziwo lacznosc stracily wszystkie glosniki i musialem recznie od nowa podlaczać. Zanikanie dzwieku podczas ogladania na 3 sekundy to raczej problem telewizora. Albo procek nie wyrabia, albo jakieś problemy z przepustowośćią po hdmi  i tv coś ucina po drodze...