anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kilka problemów z TV KD-55XE8505

profile.country.PL.title
Pplwwa
Poszukiwacz

Kilka problemów z TV KD-55XE8505

Witam,

mam problem, właściwie kilka z ww modelem tv. Od samego początku telewizor ścina obraz podczas oglądania seriali na netflixie. Zdarzyło się także podczas grania na xboxie. Obraz klatkuje ale nie cały, poszczególne elementy, przy bardziej dynamicznych akcjach. Dodam, ze tv podłączany jest do internetu kablem. Ciekawostka: podczas oglądania na PS4 problem nie występuje wcale mimo, ze działa przez wifi.

Kolejny problem to przesunięcie dźwięku w słuchawkach BT. Czasami jest Ok, natomiast bardzo często dźwięk jest opóźniony o mniej więcej sekundę. 

W punkcie sprzedaży Sony, Panowie stwierdzili, że będzie aktualizacja, która naprawi ten problem. Owszem aktualizacja była, problem pozostał.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnymi sytuacjami?

jakies rady? 

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Mogą pomóc koledzy z naszego wsparcia technicznego. Kontakt poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
szpieg048
Poszukiwacz

U mnie ten sam model na starym oprogramowaniu 6.2856 i brak takowych objawów, co nie znaczy że nie ma innych ... ogólnie witaj w klubie ...i korzystaj z gwarancji.

profile.country.PL.title
Pplwwa
Poszukiwacz

Oczywiście skorzystam. Akurat wyjeżdżam na 2 tygodnie i mam nadzieje, ze tyle czasu im wystarczy.

Tak czy inaczej przeglądając forum i czytając opinie jestem ciekaw czy Sony sprzedało chociaż 1 w pełni sprawny telewizor...

profile.country.PL.title
szpieg048
Poszukiwacz

Żebym nie byl takim malkontentem, to jedno co mnie urzeka w tym modelu to obraz. Czerń, biel i kolory to dla mnie bajka. Tu nie mogę się doczepić. Gdyby nie skopany soft byłbym zadowolony, na tym polu każdy Samsung i LG to dwie klasy wyżej, i pomyśleć, że Sony wywodzi się z niedoścignionej niegdyś technologicznie Japonii.

profile.country.PL.title
czenio6
Poszukiwacz

Też mam ten telewizor i też mam te same problemy. Zawsze (prawie zawsze) starałem się kupować telewizory Sony

ponieważ marka kojarzona była z najwyższą jakością i tak kiedyś rzeczywiście było. Dziś telewizory Sony to drugi sort. Jakość obrazu jest dobra ale reszta do kitu. Zrywa wifi pomimo  że jakość sygnału jest bardzo dobra, nie wspiera HDR z satelity, nie zawsze działa wybieranie głosowe itp. Nigdy więcej Sony !

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Pplwwa zgłosiłem Twoje problemy do supportu - oto odpowiedź:

Sytuacja może być związana z wieloma procesami wykonywanymi jednocześnie przez telewizor. Czy klient może wyłączyć nieużywane aplikacje (najłatwiej wykonać miękki reset telewizora poprzez przytrzymanie przycisku zasilania przez około 5-6 sekund), a następnie po uruchomieniu telewizora odczekać około 2-3 minuty, aż wszystkie konieczne procesy uruchomią się. Jeśli w takim przypadku problem nie będzie występował to oznacza, że klient jednocześnie korzysta ze zbyt wielu aplikacji/procesów, które negatywnie wpływają na wydajność telewizora.

Nawiązując do problemu z dźwiękiem - proszę o podanie modelu słuchawek oraz próbę zmiany ustawienia "Synchronizacja trybu dźwięku" w HOME - Ustawienia - Dźwięk.

 

Pozdrawiam