Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie, nie mogę Połaczyc TV Sony z opisu z soundbar Sony z opisu poprzez funkcję Bravia Sync. TV nie widzi soundabara. Sprawdzane na kilku kablach HDMI 2.0. Proszę o pomoc gdyż zależy mi obsługiwać jednym pilotem TV i soundbar.
Warto skonsultować się w tej sprawie z naszym wsparciem technicznym. Podpowiedzą jak połączyć oba produkty poprawnie lub w razie potrzeby pomogą w kwestiach gwarancyjnych.
Kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam serdecznie,
Na Państwa infolini nie otrzymałem konstruktywnej pomocy w moim ostatnim pytaniu do Państwa, po odłączeniu urządzeń peryferyjnych od TV i soundbar , podłączeniu TV z Soundbar poprzez złącze HDMI ARC nie można sterować pilotem TV soundbarem , funkcja bravia nie "widzi" soundbara.
Proszę o pomoc gdyż nie po to wydałem sporo pieniędzy by kompatybilność zakupionych sprzętów była ograniczona.
Witam,
@Lukas_W zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Czy poza telewizorem oraz soundbarem klient podłączył jakiekolwiek inne urządzenie HDMI (przykładowo dekoder)? Zazwyczaj podłączenie niekompatybilnego urządzenia HDMI z funkcją Bravia Sync powoduje zakłócenia z połączeniem pozostałych. Zalecam odłączenie wszystkich pozostałych urządzeń od telewizora oraz soundbara oraz zweryfikować, czy funkcja Bravia Sync działa poprawnie. Jeśli tak, to problem będzie leżał po stronie ustawień/kompatybilności urządzeń zewnętrznych z funkcją Bravia Sync.
Pozdrawiam
Podłączone są tylko ze sobą urządzenia TV i Soundbar nic poza tym. Też już słyszałem o fakcie, iż nie kompatybilne urządzenie może powodować problemy z komunikacją poprzez HDMI ARC.
Witam,
@Lukas_W zgłosiem ponownie Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:
Czy w ogóle jest odtwarzany dźwięk przez HDMI?
Ponadto prosiłabym, by wejść w Ustawienia - Zewnętrzne wejścia - Bravia Sync - Lista urządzeń - opcja "Włącz". To pomoże zdeterminować czy w ogóle sprzęty są ze sobą kompatybilne.
Dodatkowo w Ustawieniach dźwięku, proszę sprawdzić czy jest ustawiony system audio w opcji Głośnik TV.
Pozdrawiam