- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
listopada 2020
listopada 2020
Kupiłeś/aś xh9096? kupił/a byś jeszcze raz?
Zastanawiam się nad zwrotem tv do sklepu. Jestem ciekaw opinii innych urzytkowników, którzy go zakupili, nie wiem czy walczyć z serwisem i gwarancja. Czy to z moim egzemplarzem jest coś nie tak... ewentualnie jaką alternatywę widzicie dla tego tv w podobnej cenie i jakości?
Liczę na szczere odpowiedzi.
11 ODPOW. 11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
grudnia 2020
grudnia 2020
Zdecydowanie bym nie kupił drugi raz. Już teraz żałuję że kupiłem ten model a wcześniej nic nie poczytałem w internecie.
Mam problem z obrazem głównie w aplikacji HBO obraz ciemnieje po czym jaśnieje co jakiś czas trwa to 2/3 sekundy ale strasznie irytuje i wnerwia jak w ciągu minuty robi się tak 10/15 razu w dodatku mam dziwne artefakty w obrazie tyłko w HBO. YouTube TV śmiga normalnie.
Pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
grudnia 2020
grudnia 2020
Zacznijmy od tego:
1.Hbogo ma do kitu sygnal i jakosc, wiec nie oczekiwalbym cudów.
2. Masz pewnie jakis tryb wlaczony ktory przelacza ci jasność, ale nie
pamietam nazwy.
3. Im gorszy sygnal tym wiecej syfu na ekranie. Sciagnij sobie jakas probke
filmową w 4k co ma conajmniej 20/30 GB a docenisz ten tv i jego czerń. Na
youtube też są spoko sample.
Pzdr FP
1.Hbogo ma do kitu sygnal i jakosc, wiec nie oczekiwalbym cudów.
2. Masz pewnie jakis tryb wlaczony ktory przelacza ci jasność, ale nie
pamietam nazwy.
3. Im gorszy sygnal tym wiecej syfu na ekranie. Sciagnij sobie jakas probke
filmową w 4k co ma conajmniej 20/30 GB a docenisz ten tv i jego czerń. Na
youtube też są spoko sample.
Pzdr FP
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »