anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Mowa (polecenia głosowe) z sony tv xd8505

profile.country.PL.title
anci1975
Poszukiwacz

Mowa (polecenia głosowe) z sony tv xd8505

Mam pytanie odnośnie poleceń głosowych z telewizora. Czemu jak np. powiem ktora godzina to głos z tv nie mówi płynnie tzn. godzina osiemnasta trzydziesci. Tylko mówi jeden osiem kropka bakslash trzy zero przecinek itp. Kiedyś głos z tv brzmiał normalnie i nie było zadnego problemu. Czy coś przestawiło się, czy niestety coś się zchrzaniło? Co trzeba zrobić aby wrócić do normalnego działania?

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

mam te same pytanie co to za gniot nie wiem czy to po ostatniej aktualizacji czy jeszcze poprzedniej ktoś coś miał na myśli ? Takie są te aktualizacje ? Na pytanie jaka jest temeratura w Warszawie otrzymywałem odpowiedź tyle i tyle a teraz jest taka jak na filmie @Sony ktoś panuje nad tym co się dzieje w aktualizacjach ?!

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry @anci1975 @zbygaaj 

To musi być bardzo irytujące! Po zgłoszeniu tej kwestii do Supportu, otrzymaliśmy następujące wskazówki:

-----

Jeżeli chodzi o kwestię odczytywania daty oraz godziny, najprawdopodobniej przyczyna spoczywa po stronie wprowadzenia niewłaściwych ustawień w odbiorniku. Mając to na uwadze zaleciłbym, aby upewnić się, czy jako aktywna została oznaczona funkcja: Menu (Home) - Ustawienia - Ułatwienia dostępu - Przetwarzanie tekstu na mowę - Konfiguracja funkcji - Zamiana tekstu na mowę - Ustawienia (zamiana tekstu na mowę) - Przetwarzanie liczb.

 

W przypadku, gdy poprawność powyższych ustawień zostanie potwierdzona, zaleca się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.

------

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Agnieszka_J  ustawienia wyglądają dokładnie jak Pani opisała a telewizor tak się zachowuje po przywróceniu do ustawień fabrycznych czyli co przywrócić ustawienia fabryczne na ustawienia fabryczne ,żeby pomogło ? Może ktoś jednak zna skuteczne rozwiązania bo widać przywracanie ustawień fabrycznych nie jest panaceum na wszystko.

profile.country.PL.title
anci1975
Poszukiwacz

Zresetowanie do ustawień fabrycznych nic nie pomaga. Co można jeszcze zrobić, żeby to poprawnie działało??

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

NIC bo Pani  @Agnieszka_J z SONY się już wypięła napisała co musiała i dalej radź sobie sam bo przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło - panaceum Sony na rozwiązywanie wszelakich problemów z telewizorami .

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@zbygaaj

Dziękujemy za komentarz;

@anci1975

zgłoszę te dodatkowe informacje do Supportu. Damy znać, jeśli zdobędziemy dla Was jeszcze jakieś wskazówki.

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzeiń dobry @anci1975  @zbygaaj 

zapytałam o to ponownie kolegów z Supportu i skoro kilku klientów zgłasza podobny problem, a ustawienia fabryczne nie wyeliminowany usterki to konieczne będzie przekazanie sprawy do inżynierów Sony. W tym celu prosimy o informację na jakim dokładnie modelu (modelach) występuje problem oraz jaka wersja oprogramowania jest zainstalowana. Jeśli jest możliwość to proszę o wykonanie aktualizacji.

Pozdrawaim, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Agnieszka_J   KD-65XD9305 wersja oprogramowania PKG5.435.018EUB przed chwilą sprawdzone ciągle to samo jak na filmie.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzięki, zgłoszone.