Podziel się wrażeniami!
Mam pytanie odnośnie poleceń głosowych z telewizora. Czemu jak np. powiem ktora godzina to głos z tv nie mówi płynnie tzn. godzina osiemnasta trzydziesci. Tylko mówi jeden osiem kropka bakslash trzy zero przecinek itp. Kiedyś głos z tv brzmiał normalnie i nie było zadnego problemu. Czy coś przestawiło się, czy niestety coś się zchrzaniło? Co trzeba zrobić aby wrócić do normalnego działania?
mam te same pytanie co to za gniot nie wiem czy to po ostatniej aktualizacji czy jeszcze poprzedniej ktoś coś miał na myśli ? Takie są te aktualizacje ? Na pytanie jaka jest temeratura w Warszawie otrzymywałem odpowiedź tyle i tyle a teraz jest taka jak na filmie @Sony ktoś panuje nad tym co się dzieje w aktualizacjach ?!
Dzień dobry @anci1975 @zbygaaj
To musi być bardzo irytujące! Po zgłoszeniu tej kwestii do Supportu, otrzymaliśmy następujące wskazówki:
-----
Jeżeli chodzi o kwestię odczytywania daty oraz godziny, najprawdopodobniej przyczyna spoczywa po stronie wprowadzenia niewłaściwych ustawień w odbiorniku. Mając to na uwadze zaleciłbym, aby upewnić się, czy jako aktywna została oznaczona funkcja: Menu (Home) - Ustawienia - Ułatwienia dostępu - Przetwarzanie tekstu na mowę - Konfiguracja funkcji - Zamiana tekstu na mowę - Ustawienia (zamiana tekstu na mowę) - Przetwarzanie liczb.
W przypadku, gdy poprawność powyższych ustawień zostanie potwierdzona, zaleca się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.
------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
@Agnieszka_J ustawienia wyglądają dokładnie jak Pani opisała a telewizor tak się zachowuje po przywróceniu do ustawień fabrycznych czyli co przywrócić ustawienia fabryczne na ustawienia fabryczne ,żeby pomogło ? Może ktoś jednak zna skuteczne rozwiązania bo widać przywracanie ustawień fabrycznych nie jest panaceum na wszystko.
Zresetowanie do ustawień fabrycznych nic nie pomaga. Co można jeszcze zrobić, żeby to poprawnie działało??
NIC bo Pani @Agnieszka_J z SONY się już wypięła napisała co musiała i dalej radź sobie sam bo przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło - panaceum Sony na rozwiązywanie wszelakich problemów z telewizorami .
Dzeiń dobry @anci1975 @zbygaaj
zapytałam o to ponownie kolegów z Supportu i skoro kilku klientów zgłasza podobny problem, a ustawienia fabryczne nie wyeliminowany usterki to konieczne będzie przekazanie sprawy do inżynierów Sony. W tym celu prosimy o informację na jakim dokładnie modelu (modelach) występuje problem oraz jaka wersja oprogramowania jest zainstalowana. Jeśli jest możliwość to proszę o wykonanie aktualizacji.
Pozdrawaim, Agnieszka_J
@Agnieszka_J KD-65XD9305 wersja oprogramowania PKG5.435.018EUB przed chwilą sprawdzone ciągle to samo jak na filmie.
Dzięki, zgłoszone.