anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nowa aktualizacja oprogramowania v6.6555

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Nowa aktualizacja oprogramowania v6.6555

Aktualizacja oprogramowania układowego do wersji v6.6555

Pisać co komu się poprawiło po aktualizacji.

U mnie znacząco polepszył się obraz 4K, w niektórych filmach na Netflixie obraz wygląda jak bym patrzył na to, co dzieje się za szybą, wygląda bardzo realnie.

108 ODPOW. 108
profile.country.PL.title
Cviatcuss
Poszukiwacz

Posiadam XE9005 55 cali i po aktualizacji mam ewidentny problem z motionflow - przy ogładaniu Netflixa czy HBO GO obraz straszliwie się pikseluje, a ustawietnia mam takie jak zawsze (Standard i Tryb Kliszy: Duży). 

Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. 

Zauważyłem workaround - dzieje się to, kiedy telewizor był wyłączony przez kilka godzin. Po włączeniu, gdy wyłączę go i włączę od razu ponownie, problem znika - wskazuje to że ewidentnie aktualizacja przynajmniej dla tego modelu jest skopana i na moje oko jest jakiś problem z wybudzaniem TV z trybu uśpienia. 

Jest to bardzo irytujące, bo teraz de facto żeby coś normalnie oglądać, muszę TV włączać dwa razy.

 

PS robiłem reset ustawień fabrycznych, nic nie daje. Chętnie wróciłbym do poprzedniej wersji oprogramowania.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Spróbuj ustawić Płynny i klisza duża Ja tak mam w swoim 49xe9005 i jest ok

profile.country.PL.title
Qulfon
Użytkownik

Witam, ja też mam XF9005, obraz udało mi się ustawić w miarę(do ideału mu daleko) ale cały czas mam problem z ostrością, a mianowicie obraz realnie jest przesunięty, widać to najlepiej po literach, gdzie ewidentnie mają wygląd 3D, oczy się męczą straszliwie, wszystko się takie rozmyte wydaje. Ta sytuacja występuje tylko z TV kablowej, czy to po kablu, czy to przez dekoder po HDMI. Kombinowałem na wszystkie sposoby, sama regulacja ostrości nic tutaj nie wnosi, menu w tych Sony nie należy do prostych, a jedna funkcja zależy od innej, i być Pan mądry.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

my mamy XE , a ty masz XF
profile.country.PL.title
Cviatcuss
Poszukiwacz

Dzięki za radę, ale dla mnie ustawienie Płynny jest zdecydowanie zbyt płynne, strasznie nie lubię tego efektu opery mydlanej. Standardowe jest najlepsze, ale tak jak piszę - wymaga dwukrotnego restartu tv żeby normalnie działać.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Tak, ale przy tym ustawieniu znacząco i zauważalnie poprawia się jakoś obrazu.

profile.country.PL.title
marjan_gdynia
Poszukiwacz

Ja swój oddałem do serwisu. Wrócił po dwóch tygodniach. Panowie nie znaleźli i nie potwierdzili  żadnych zgłaszanych przeze mnie problemów. Protokół z wizyty: "Wszystko ok i w normie", po tym jak przeprowadzono jakieś tam pomiary. Jednocześnie kazali czekać na kolejna aktualizację, która może poprawi jakość wyświetlanego obrazu. osobiście nie spodziewałem się innego werdyktu. a jakość obrazu po aktualizacji wg mnie pozostawia wiele do życzenia. Najbardziej denerwujące są ziarnistość obrazu, która ujawnia się w zasadzie na wszystkich oglądanych kanałach (UPC) oraz gradient na napisach (literach) np: na paskach info, napisach końcowych, logach stacji tv. Tv kalibrowałem posiłkując się wskazówkami z naszego forum

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Jeśli chodzi o ziarnistość obrazu, to proponuje zmienić kable HDMI na lepsze , ja zmieniłem na

GOLDEN LINE Premium CW-PH-1109-15

cena 69 zł , ale warto, poprawa obrazu jest bardzo zauważalna.

profile.country.PL.title
Qulfon
Użytkownik

Gruboziarnistość, grandient na napisach, artefakty "krzaczenie" obrazu, niewyraźny obraz na drugim tle - pikseloza, na programach SD całkowity dramat, twarze w pierwszym tle gubią ostrość. Nie ma różnicy czy kabel podłączony do HDMI(wypróbowałem trzy różne, ostatni za 109 zł gruby jak kciuk), czy kabel antenowy wpięty bezpośrednio do TV. Mam innego operatora nie UPC. Czekam na kontakt z serwisem, ale zastanawiam się czy oddać, tym bardziej że ten problem nie występuje na Netflix, czy dobrej jakości obrazie na YT, czy plikach z USB. Panowie z kablówki byli, sprawdzili i odbili piłeczkę w stronę Sony, i taka zabawa. Już wyłączyłem wszystkie uszlachetniacze w TV jest trochę lepiej, ale do ideału daleko. XF 9005.

profile.country.PL.title
miszczu77
Użytkownik

A próbowałeś podłączyć antenę do innego tv i sprawdzić czy to nie jest wina samego kabla? Na podstawie czego Panowie z kablówki twierdzą że to wina telewizora? Skoro netflix oraz YT jest bez zarzutu to szukałbym winy w sygnale z kablówki,ewentualnie w porcie tv do którego podłączasz kabel. Tak jak pisałem wyżej :jeśli masz drugi tv sprawdź czy ten problem na nim nie występuje.