Podziel się wrażeniami!
Witam,
Macie jakieś złe i dobre doświadczenia z serwisami Sony, Sontronic z Poznania i PRAM z Warszawy?
Chce naprawić porty HDMI w KD-49XH9505 o których pisałem w innym temacie i obydwa są w stanie się tego podjąć ale jednak chciałby zasięgnąć waszej opinii na ich temat zanim się zdecyduje na któryś.
Z góry dzięki
Mam najgorsze zdanie o serwisie Sony w Poznaniu. Na gwarancji zepsuł mi się aparat fotograficzny rx100. Serwis odmówił naprawy twierdząc, że w środku aparatu znajdują się kamienie i za naprawę zażądał tyle ile teraz kosztuje fabrycznie nowy aparat!!! Skargi do dyrekcji Sony nic nie pomogły. Oni już tak mają. Każdy kupujący sprzęt Sony powinien o tym pamiętać.
Oczywiście, że wizyta w serwisie nie ma sensu. Problem jest po stronie softu. Serwis nic z tym nie zrobi.
Serwis gwarancyjny Sony to cyrk 2 miesiące temu oddałem ps5 konsole do serwisu zepsuło się gniazdo hdmi po wielokrotnym kontakcie jakieś dwa tygodnie temu konsultant kazał mi się zgłosić do Rzecznika praw Obywatelskich ponieważ nie otrzymywali odpowiedzi z serwisu co się dzieje z moją konsolą.tydzień temu w końcu przyszła odpowiedz z serwisu . Uszkodzenie nie wynikło w drodze do serwisu wiec mogą naprawić odpłatnie hehe. Niezgodzilem się na naprawę wczoraj dzwonię zapytać o status przesyłki i jeszcze jej nie wysłali. Rzecznik praw Obywatelskich wystosował pismo niestety nie dostał jeszcze odpowiedzi a najlepsze jest to że pani w serwisie podała mi adres do Wielkiej Brytanii ponieważ podobno w Polsce nie mają adresu Adres potrzebował rzecznik.Dziekuje
ja również mam problem z restartami TV SONY KD 49-XH8505 podczas oglądania TVP-4K, pisałem wszędzie i żadnej konkretnej odpowiedzi...we wrześniu 2021 była aktualizacja, ale żaden serwis nie wie, czy poprawiono w niej odbiór TVP-4K ???. komentarz zbyteczny. zobaczymy w listopadzie na MŚ w Katarze, tylko, że wtedy TV nie będzie już na gwarancji...Dziady i partacze, nie kupujcie Sony !!!
Moje odczucia co do TV Sony jak i serwisowania są również jak najbardziej negatywne. Mam model xh90 i wieczne problemy z czytaniem karty CAM. Wymiana płyty głównej jak i kolejne aktualizacje nic nie pomogły. Zgłosiłem drugi raz jako rękojmię.
Sklep skierował do MIK Radom a ci przekierowali do serwisu lokalnego ze Słupska gdyż mieszkam w trójmieście.
Czekam aż serwis ponownie go zabierze do "naprawy"..pożal się Boże
Witam, moje odczucia co do serwisu SONY są również złe i sytuacja się pogarsza z roku na rok.
Firma SONY uwzględnia tylko te reklamacje, które są już wyjątkowo oczywiste, typu uszkodzona płyta główna lub kilka linii uszkodzonych na matrycy. Jeśli jest to wada software lub np. banding, clouding lub kilka uszkodzonych pikseli, jakaś plama na ekranie, mucha pod matrycą będą robić wszystko by reklamację odrzucić. Dla przykładu zmieniły się normy na ilość uszkodzonych pikseli w panelach OLED, kiedyś było 8 teraz jest 15 itp.
Niestety są to decyzje producenta a nie serwisu, serwis potulnie wykonuje polecenia producenta. To producent liczy każdą złotówkę by jak najmniej uznać reklamacji.