Podziel się wrażeniami!
Witam, ostatnimi czasy mam problem z użytkowaniem pilota, mianowicie telewizor nie reaguje z pilotem z odległości 2 metrów (dioda LED nie przygasza się), pilot został wymieniony na nowy, ale problem pozostaje ten sam tak jak by odbiornik w TV nie widział z tej odległości wiązki podczerwieni, gdzie wcześniej nie było z tym problemów, sprawdziłem już wszystko, pilot był parowany ponownie, zmieniane baterie, nic na linii TV > Pilot nie stoi na przeszkodzie, sprawdzałem przy pomocy kamery w telefonie czy pilot emituje podczerwień, TV został zresetowany do ustawień fabrycznych, nic z powyższych czynności nie wpłynęła na poprawę działania pilota lub odbiornika, mam takie wrażenie że stało się to po aktualizacji wewnętrznego oprogramowania do wersji v6.7210
Witam, problem rozwiązany, stare porzekadło informatyczne mówi ...."a próbowałeś reset?"😁 , w tym przypadku reset na niewiele się zdał, jak również przywracanie do ustawień fabrycznych, lekarstwem okazało się ..... odłączenie od zasilanie i odpięcie wszystkich urządzeń, pozdro
tak bywa Mnie sie kiedyś pozmieniały niektóre klawisze w pilocie i pomogło zresetowanie TV